Diana61
Hejsan på er alla!
jag heter Diana ochär född 1961,därav Diana61. Jag bor 1,5mil utanför Enköping i en liten by som heter Grillby. Vi flyttade hit 1:a aprill förra året från Stokholm och trivs som fisken i vattnet.
Jag har kämpat med min övervikt i nästan hela mitt liv fram och åter, och spenderat flera turer hos Viktväktarna. Lyckades första gången, blev kär och tappade kontrollen och BANG så var allt åter + 10 kg extra!! 
Nu är jag så trött på mina 30kg extra som jag släpar omkring på och vill en gång för alla få bort dom. Min bror drog igång en diet via viktklubben.se och rasade i vikt, jag hoppade på men gick upp ??? JAg hoppade av och provade GI-dieten men går upp och ner som en jojo. Men så hittade jag Sten-Sture Skaldemans hemsida och blev mycket intresserad av vad han lyckats med och började läsa om denna typ av diet (köpte även hans två böcker). Eftersom jag är Medarbetare på Trädgård i iFokus så ringde en klocka i skallen på mig om att jag hade läst att en ny site på iFokus skulle startas vid namn kolhydrater, och tog mig dit och blev medlem.
Så nu är jag här och hoppas verkligen att jag kommer att bli av med fettringarna och få livsglädjen och hälsan tillbaka.
Kram på er alla!
/Diana
Med Vänlig Hälsning
/Diana Lovatt
Järbo, Sandviken zon 4

Välkommen hit Diana!
*stay calm - be brave - wait for the signs*
Välkommen Diana! Hoppas du kommer att hitta ditt sätt att minska kilona. Här ges massa råd, recept och peppning.
Välkommen Diana
Tack skall ni alla ha och jag hoppas no har tålamod med mig med mina tröga frågor.
Margareta, jag älskar skogskatter. Min mamma hade en som blev 13 år gammal. Härliga katter.
Med Vänlig Hälsning
/Diana Lovatt
Järbo, Sandviken zon 4
Diana61, vi har tålamod för den som vill veta mer om kolhydratreducerad. Många av oss har blivit hånade på viktsajter där man inte förstår detta och därför blir vi så glada när vi både får berätta och tala till punkt… utan gräl…
…eller hur kära vänner???
Numer pensionär i Nynäshamn
Ja då, här knuffas vi inte…bara stöttar *finurligt va?*

välkommen hit till detta underbara ställe..
jag har under den tid jag varit här fått lära mej massor. här finns alltid nån som har svar på de flesta frågor

Välkommen!
Tack åter igen för denna varma välkomst. Man känner sig redan hemma här. Tack skall ni ha!
Med Vänlig Hälsning
/Diana Lovatt
Järbo, Sandviken zon 4