Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettmat-livsmedel
Läst 3077 ggr
Fibblan
0

Varit på Lidl = Bilder

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jo, då har jag varit och handlat lite korv på Lidl.  Lägger in några bilder här under. Jag har läst och kollat kolhydrater och det ligger jättelågt på alla korvar där. Däremot så finns det något stärkelse/socker i alla korvar. Jag tror nog inte man kan hitta en korv i hela världen som det inte är socker i, om man inte gör dom själv.

Hittade Pork Pur men den verkade det vara extra mycket druvsocker och vanligt socker. Nu stod jag inte och räknade, så jag kan ha fel.

Så det är upp till var och en att avgöra ang sockret……Vad tycker ni?  Det är toppen produkter annars. Hittade billig BrieOst oxå 19 kr.

Fibblan
0

mer foto

Fibblan
0

ännu mer

Fibblan
0

…….klick

Fibblan
0

baksidan

Gozan
0

visst har dom fina korvar på det stället..

salametten är jättegod.. jag har i kylen..

dom har även smala korvar typ wienerkorv.. 8 korvar i ett paket.. men.. det är delat i 4x2.. helt perfekt

Diana61
0

Salamett korven ser god ut. Skall faktiskt inhandla den vid nästa matinköp. TACK för bilderna! blir lättare att känna igen paketen när man står i butiken nästa gång.

Med Vänlig Hälsning
/Diana Lovatt
Järbo, Sandviken zon 4

Margareta
0

Briosten köper vi ofta, men också mozzarellan, den har jag i kylskåpet och kan ta ett kort på…

Numer pensionär i Nynäshamn

Fibblan
0

jag glömde att fota hamburgarna jag köpte, blev så lycklig att hitta hamburgare som var jätte lågt kolhydrat.  Lägger in bild senare.

Kia
0

Jag hade en vän som pratade om köttbullar på Lidl också… Måste kolla upp det där

Margareta
0

Även jag köper hamburgare på Lidl, kanske jag har i frysen…

Numer pensionär i Nynäshamn