Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettoff-topic-ot
Läst 2492 ggr
Sinain
0

Iron Maiden 16 juli

Fler som ska se dem på Stockholms stadion i juli?!

Någon som har förslag på schyst matsställe, där man kan få i sig något hyfsat LCHF-mässigt innan?

MissGaladriel
0

Köp ölkorvar och tugga på innan! Det måste man inte sitta på restaurang för :P

Sinain
0

Hehe, inte någon favorit direkt! Och jag vill nog sitta på lokal innan. Känner ju till en del ställen sen förut, men tänkte om någon kunde tipsa om någon pärla till LCHF-hak! Med bra kött.

På Bishops arm´s i min stad beställer jag alltid hamburgartallrik med jättegod dressing (+ ost och bacon) och istället för strips och bröd lägger de på extra grönsaker och till det dricker jag Weston´s halvtorra cider.

frodig
0

Gå in på tråden "Restaurang på Södermalm i Stockholm". Där kan du få några tips Glad!

MissGaladriel
0

#2. Hepp :P Men det är ju bara att beställa det du vill ha och be dem ta bort resten :)

Sinain
0

#3 Tack för tipset! Verkar vara en lchf-inarbetad stadsdel!

Var på en irländsk krog i gamla stan igår och beställde hamburkartallrik utan strips och bröd, men servitrisen beklagade sig verkligen och sa att kocken inte för sitt liv hade kunnat förstå beställningen. Det måste ha sett roligt ut när vi gick. På båda tallrikarna fanns all strips och två platta hamburgarbröd kvar. Men köttet, dressingen, osten och grönsakerna var goda!

Sinain
0

#4 Ja, det brukar ju faktiskt inte vara några problem!

Tilda-T
0

#5 Precis så ska det se ut!! Keep up the good work!

Det enda man ska ångra är sådant man inte har gjort!

MissGaladriel
0

#5. Ja, man får ta tillvara det goda här i livet, hihi Flört

Sinain
0

#8 haha! Jodå och man får inte vara för kinkig heller utan vara glad att det går att välja! Men synd på så mycket käk. Kändes lite märkligt att lämna mer än hälften av maten orörd.

Sinain
0

#7 Tack!

MissGaladriel
0

Tur att det inte var fyllekäk i varje fall - då hade du kanske ätit upp det!! Förvånad Skrikandes

Sinain
0

Ja vem vet, men jag tror och hoppas inte det! Brukar varken supa ofta eller mycket men man kanske får se upp lchf:s ökända inverkan vad gäller lägre alkoholtolerans! Hoppas att omdömesförmågan inte är i fara!

MissGaladriel
0

#12. Jag tror inte heller att JAG skulle ha gjort det - gillar verkligen inte att supa mig dygnrak längre, det är en bra början :D
Men jag sa bara om :)

Ja, ang alkoholtoleransen - det lär visa sig, är ju snart midsommar ;)

reamdn
0

Bjussa på plåtar så kommer jag! xD

reamdn
0

#9 - vänd på det. DU lämnade inte mer än hälften av maten orörd utan du vägrade att äta upp mer än hälften av det som låg på tallriken - nämligen det som inte var mat!

Sinain
0

#14 Bra idé, synd bara att det kostar så förbannat, hehe!  

#15 Det är sant - vi gjorde ju inte mer än att vi ratade sådant som vi i princip anser är gift för kroppen! Det gäller att morska upp attityden här!