Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettoff-topic-ot
Läst 2755 ggr
LottaO
0

OT-Sverige-Spanien

Nu börjar det bli fotbollfeber på allvar. Min dotter (4 år) är klädd i full mundering och har blågult hårband i sin fläta - har varit på kalas.

Vad tror ni om kvällen? Såhär har familjen tippat. Maken 0-2 (pessimisten), jag 2-2 (realisten?) och dottern 5-1 (ja hon är som sagt 4 år…)

Spännande ska det bli och här blir det tacobuffé. Dottern och maken tar väl ett skal var, jag avstår, men annars är det ju bra mat (om man kryddar själv och gör egna såser.

Dansa kan man alltid göra!

LottaO
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är en bild på min Zlatan-tjej

[Karro]
0

Klockrent!

Jag hoppas på vinst med vad det skiter jag i :-)

vill inte att sverige ska möta  Holland i kvarten!

Tilda-T
0

Tyvärr så har jag på känn att dom kommer att förlora med 0-3!Gråter Hoppas jag har fel!!

Det enda man ska ångra är sådant man inte har gjort!

Wenn
0

Sverige vinner !

Margareta
0

Vi hoppas så klart på vinst för Sverige - men som sagt - möta Holland i kvartsfinal är inte helt kul. Jag tror de står som guldmedaljörer i slutet…

Smartare om Sverige vinner sin grupp.

Numer pensionär i Nynäshamn

ironitech
0

Sverige vinner med 3-2, så enkelt är det!!

Ja just ja, detta är mitt första inlägg här på sidan! Hej på er allesammans!!! Skrattande

Emlan
0

Jag hejar pá blágult härifrán spanien, ska bli kul att se alla spanjorer förbannade om ett par timmar!Cool

Tilda-T
0

#6 välkommen hit hoppas du ska trivas här hos oss!

#7 hoppas innerligt att du har rätt, men jag tror tyvärr inte att vi får se nå elaka spanjorer!Flört

Risken finns att det blir ilskna svenskar istället!

maxiq
0

Sverige har lite svårt att göra mål på bättre lag men har själva ett bra försvar så jag tippar 1-1 men hoppas förstås på vinst.

korseett
0

vad är fotboll?? Räcka ut tungan

maxiq
0

22 vuxna män som springer omkring på en gräsmatta, sparkar på en boll och tävlar i att falla så snyggt som möjligt.

Neeelia
0

#11.. HHAHAHAHAHAHA.

Men sverige får se till att vinna.. Trots det just nu står 0-1 ..

Styvpappa å syster sitter med sina Sverigetröjjor och knapprar chips.. hehe

Tilda-T
0

Om matchen skulle vara slut i halvlek hade du plockat in rätt resultat Maxiq!

Måste faktiskt säga att dom är bättre än vad jag hade trott eller så spelar spanjorerna sämre idag !

maxiq
0

Så nära, så nära…

Gråter

Tilda-T
0

Ja det var så nära så det finns inte! TYVÄRR!!

maxiq
0

Nära skiter ingen hare… eller hur det nu var?

Fundersam

magma
0

Jag blev så förbaskad när Spanien gjorde sista målet så jag var tvungen att sluta titta.Skrikandes

LottaO
0

Hm, ja det var SURT!

Men men. Nya tag! Nu gissar jag på ett sömnpiller ikväll. Tveksamt om jag kommer att hålla mig vaken. Särskillt som jag har småätit köttfärs, grönsaker, riven ost och avokadosås. Ett och annat chips också, det får gå.
Men platsen är inte överdrivet stor med en mycket rörlig bebis som känns som den ska ta sig ut strax under revbenen Förvånad(6 veckor kvar)

/LO

Tilda-T
0

#17 tur att det var slut då!Flört

Wenn
0

Visst var det nära !