Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettlchf-för-nybörjare
Läst 2051 ggr
mammamalin
0

3.e dagen......

Jag är ny i gänget. hoppas verkligen att jag kommit för att stanna!!

Jag bor i Norge med min hockeyspelande sambo och 2 barn. Bella 2.5 och Karl 3 år.  Har ett par kilo för mycket efter sista graviditeten som jag vill bli av med men mest av allt mitt sötsug och mina humörsvängningar. Har lätt för att bli arg alldeles för fort och nu när man har en lätt 2-barns-chock så orkar jag inte vara trött o grinig.

Första dagen var jag riktigt peppad, igår var jag inte hungrig men så slog det till på kvällen när barna var trötta o ledsna o hungriga, så typiskt! Idag känns det bättre o jag är bättre förberedd med matlåda och andra bra matförslag i kylen som passar både mig och treåringen!!

oj så jag babblar på….. men en liten fråga bara. Jag ammar, är det nåt speciellt att tänka på då?

kramkram på er!

molana
0

Välkommen hit!  Skrattande

greensis
0

Välkommen, hoppas du ska trivas

Fabricati diem, pvnc!

MaMaMade
0

Kolla in under LC-kost för bäbisverkstan i spalten till vänster, där ska finna några trådar om amning o LCHF, har jag för mig.

Välkommen förrexten! Glad

mammamalin
0

2.5 MÅNADER ska det va!

Tack för välkomnandet!Skrattande

greensis
0

Misstänkte det, annars hade det gått rätt raskt till där.Oskyldig

Fabricati diem, pvnc!

Mervi
0

Välkommen hit!

kickelina66
0

Välkommen Glad

Tilda-T
0

Välkommen hit hoppas att du ska trivas hos oss!

Det enda man ska ångra är sådant man inte har gjort!

mammamalin
0

Trivs redan super!

Margareta
0

Välkommen hit!

Numer pensionär i Nynäshamn

Tilda-T
0

När man har små barn kan det vara bra att ha färdig nödmat, kokta ägg och färdiga biffar odyl att ta till så att man inte faller för kolhydratrik nödlösning när man blir sugen!

Det enda man ska ångra är sådant man inte har gjort!