Ny på denna sida!
Hej,
Har nu gjort detta konto åt min mamma för att ge henne en "spark i baken"… Hon och jag bor en liten bit utanför Sthlm, har två katter och hade en hund. Både hon och jag är mkt djurintresserade.
Min mamma älskar musik, att dansa, måla, sticka etc - är en estet precis som jag!
Det var jag som tipsade henne om denna kost för ett tag sen och vi gör vårt bästa för att hålla oss till den. Ibland råkar vi "fuska" och köpa light-drycker och dyl men inte så ofta.. Vi äter i alla fall bättre nu än för nåt år sen. Då åt vi bröd, yoghurt, mkt linser… Lite godis då å då och såna saker. Mamma älskade sina kaviarmackor och a-fil med fruktmüsli…
Hoppas att min mamma kommer kunna förstå hur man använder den här sidan nu då ;)
Välkomna båda två. Och lycka till!

Välkommen och hoppas att Ni ska trivas här hos oss! Sen är det så att det gäller att träna för då lär man sig!
Det enda man ska ångra är sådant man inte har gjort!

Välkommen!
Välkomna och lycka till
Numer pensionär i Nynäshamn

Jag undrar bara en sak, ordnar ni någonsin några Stockholmsträffar? Tror att min mamma skulle behöva träffa några som äter som vi som hon kan utbyta erfarenheter med.
Vi har haft ett par stycken och det blir säkert fler - inget planerat just nu
Numer pensionär i Nynäshamn

Hej och välkomna!
En Stockholmsträff vore inte dumt, man kunde ju grilla i Rålis t.ex., men själv har jag ingen kraft att samordna en träff - någon annan som vill?
Välkommen! :D
Ta allt som skrivs på Internet med en nypa salt. Du vet inte vem som sitter bakom det andra tangentbordet och du vet inte vilken kunskap eller utbildning de har. Tänk efter själv!

Tja, stockholmsträffar… Vi ska samlas ett gäng och grilla i Uppsala på fredag om det inte är för långt!
Välkomna båda två!
Fabricati diem, pvnc!

Nej Uppsala ligger faktiskt inte så jättelångt härifrån. Om kroppen tillåter och inte säger ifrån skulle jag gärna komma! Vart och när kommer den att vara? Och hade ni tänkt ha som knytis eller så?

Välkommen hit ! 

#11 Japp, det är tänkt som knytis på min veranda på fredag, eftersom vädrets makter är skeptiska. (förstahandsalternativet - Rarings trädgård - lär vara fin, men är inte regnsäker).
Kolla tråden här får du all information du behöver - skicka ett PM till Raring och anmäl dig. (klicka på hennes bild och välj Kontakta)
Fabricati diem, pvnc!
Varmt välkona båda två!