Inte bara sockerfull utan också vätskefull
Tja, jag har skrivit om min sockerfylla i tidigare trådar, men nu vill jag veta vad ni tycker igen om en annan sak - nämligen det att jag är så FRUKTANSVÄRT svullen…Fötter och händer är som ballonger på mig och hade jag haft ringar på mig så hade blodförsörjningen stoppats för länge sedan i fingrarna….
Jag har också en väldig värk i kroppen och plötsligt börjar jag att koppla ihop "socker" med värk….Inte alls sagt att min värk jag hade när jag vägde 130 - 100 kilo att den försvann pga av att jag gick ner i vikt, utan att den försvann pga att jag åt minimalt med "socker" under min fem månaders Cambridgekur….Och nu då när jag fallit igen på kolisarna, så har värken börjat att återkomma……Finns det fler som harft problem med värk i kroppen före ni minskade /tog bort kolisarna och att värken sedan försvunnit eller i alla fall blivit avsevärt bättre?
Jag har massor av värk nu när jag återfallit i sockerträsket. När jag åt strikt LCHF försvann värken i fötterna utan att jag gick ner speciellt mycket. Jag har 30-35 kg som jag inte behöver men redan efter att 4-5 kg försvunnit försvann värken
OK, intressant med Din erfarenhet…..Det kanske är så för mig också att det verkligen ÄR kolisarna som gör att jag har värk….Då vet jag vad jag ska göra åt det i alla fall

Du är jättevälkommen, men jag har ett litet tips: i stället för att starta fyra nya trådar, hade det kanske varit bättre att starta en egen tråd (under t.ex. rubriken "medlemmar"), som handlar om dig och din nystart!
Så blir det lite mer samlat, både för dig och för oss andra. (Känn dig inte alltför kritiserad nu, utan detta är bara ett tips i all välmening,i ett forum med långt över 3000 medlemmar
)

Jag får mer värk ju mer socker jag äter (jag har hypothyreos).

Man ser ju inte hela rubriken i listan över trådar, och jag trodde spontant att det skulle stå "inte bara sockerfull utan också ångerfull". 
Tack clajo, ska tänka på det

#6: