Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikett: medlemmar
Läst 790 ggr
youthquake
0

Ville mest säga hej...

Är ny här och ville väl mest presentera mig då jag sett andra som också gjort det.

Heter Amanda och är 21 år, ganska nybliven Uppsalabo och sambo. Trillade in här för en vecka sen och är nu helt fast. Har försökt äta LCHF sedan dess men känner att det inte riktigt lossnade förräns för någon dag sen. Tror på det här stenhårt, och jag känner att jag redan mår bättre, i magen framför allt! Sitter här och dricker mitt första glas äggmjölk, mums!

Mitt mål är att gå ner ca 25-30 kilo, då jag är kraftigt överviktigt.  

Nu måste jag nog slita mig härifrån (inte lätt när man har så mycket att lära!) och plugga.

Tack för all fin inspiration också, ni är pedagogiska och bra!

folke
0

Hej hej från Geneve (Kallt idag Gråter )

Välkommen hit !!

"Google kan ge dig information men aldrig erfarenhet"

nobban7
0

Hej, välkommen och lycka till!

catdragon
0

Hej, välkommen, lycka till o kör hårtGlad

youthquake
0

#1, 2 och 3 Tack! Jag har nu även beställt SSS bok GI noll, så blir nog mer peppad av den!

Qamilla
0

Vill du ha fler recept så finns boken "Smörstekt".

beautifulthing
0

Hej Amanda och välkommen! Jag är lika färsk som du här. Kul med någon i samma ålder!

youthquake
0

#6 Tack, vad kul! Vi får peppa varandra då. Går det bra för dig?

Margareta
0

Välkommen och lycka till!

Numer pensionär i Nynäshamn

zabbi
0

Glad Hej och välkomen

magma
0

Välkommen hit till oss!

DrAnna
0

Välkommen!

kickelina66
0

välkommenGlad

beautifulthing
0

Ja, jag tycker det går bra. Jag har slutat noja mig för jag stoppar i mig och jag är mycket lugnare och har mer energi :) Hur går de för dig?

Har bakat en LCHF-kaka till ikväll då vår son fyller 1, får se vad de säger om den :P

[slamslams]
0

Hej o välkommen!

kuckelimuck
0

Jag är också ganska ny här, men ser att vi blir fler o fler för varje gång jag klickar mig in. KUL! Glad

Jag har viktmässigt samma mål som du, och har efter sju veckor gått ner lika många kilon! Något konstigt har hänt. Jag är inte längre så fixerad av NÄR jag kommer att ha gått ner mina tänkta kilon, utan det blir som det blir helt enkelt… Jag har blivit kompis med min kropp och med maten. Känns helt OTROLIGT!!!Man vill frälsa världen, helt enkelt!

Fattar inte att jag inte har fått upp ögonen för det här för länge sedan?! Förvånad Visst är det märkligt?

Lycka till från mig också!

MaMaMade
0

Hej o varmt välkommen! Tänk…jag är också 21…i själen iaf! Oskyldig

Välkomna ni andra med såklart!

RexPect
0

Välkommen välkommen! 21 x 2 är jag , men vad är ålder mer än ett nummer :-)

molana
0

Välkommen hit ni som är nya.!    21 X 3 är jag och trivs bra med Er alla här.  Skrattande

sarwen
0

Hej och välkommen och lycka till!

Bookjones
0

21x2+3 Skrattande Välkommen!

greensis
0

Hej och välkommen! Kul med fler Uppsalabor!

Fabricati diem, pvnc!