Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikett: övrigt
Läst 2856 ggr
SMGH
0

NEMI har blivit LCHF:are

I dagens pappersupplaga av Göteborgsposten äter Nemi och en av hennes vänner LCHF.

Vet tyvärr inte hur jag länkar till nätupplagan, men där hittar ni samma strip på gårdagens datum

Wildrat
0

Var på sidan hittar man serien?

felixifokus
0

dom lyckas lika bra som jag!

Wildrat
0

Never mind, hittade. Här är länken: http://www.gp.se/nemi/

greensis
0

Jag gillade den från 24 maj…

Sedan är jag allmänt förtjust i Nemi.Cool

Fabricati diem, pvnc!

Wildrat
0

Ja, Nemi är cool.

SMGH
0

Visst är hon,- som serie. Jag har träffat en NEMI i verkliga livet och det ska jag säga - lätt är det INTE att vara mentor åt en tonårig NEMI!

Nu är det dags att gå ut i sommaren. Ses i eftermiddag

MaMaMade
0

Älskar Nemi!!!

maxiq
0

Berglins från 08-05-25 är också nåt för oss… :-|

Jennix
0

Va, är det sant?! Skrattande

Ta allt som skrivs på Internet med en nypa salt. Du vet inte vem som sitter bakom det andra tangentbordet och du vet inte vilken kunskap eller utbildning de har. Tänk efter själv!

korseett
0

Skrattande

parsley
0

För omkring ett år sedan så hade några forskare lyckats ta fram små mängder av konstgjort kött, så forskning pågår. Utgår från att det konstgjorda köttet också kommer att vara fettfritt. Man kan äta kirskål på samma sätt som vilket salladsblad som helst, och förmodligen även mördarsniglar, bara det att ingen riktigt kommit på hur de ska tillredas. Men med lite E621 så kan nog snabbmatsindustrin fixa det.

parsley
0

Funderar på om jag ska tipsa min bror om kirskål /snigeldieten eller om han tror att jag faktiskt tänker äta det. Och vad händer om kirskålen äts upp av sniglarna? Gillade Nemi, tror det var 0520, också. Hon träffar en väninna på snabbköpet, får beröm för sin sunda vegeteriska kosthållning och köper en påse chips.

Maia
0

#12, 13 Mördarsniglar har G-P haft recept på för ett par år sedan… Och de äter väl inte kirskålen, tok heller, för då hade de varit hyllade som biologiskt bekämpningsmedel.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

La grammaire est une chanson douce. /Erik Orsenna 

[tillbakalutat]