Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettövrigt
Läst 734 ggr
beautifulthing
0

Dålig träningsdag :/

Jag känner mig helt slut! Och vilken muskelvärk jag fick i benen när jag kom hem från träningen :S Min träningsvärk, om jag nu hinner får någon brukar komma två dagar efter i vanliga fall. Sist jag tränade hade jag hur mycket energi som helst. Kanske var det de sista kolhydratreserven som åkte då?? Har bara ätit LCHF i 1,5 vecka ung. och jag har läst att man kan vara trött i upp till 3 månader.

Bör jag skära ner på träningen den närmsta tiden eller ska jag bara köra på så gott som de går? Kan de vara farligt?

Jennix
0

Jag tycker du ska fortsätta träna fast i din egen takt. Känn efter vad du orkar, kroppen vänjer sig efter ett tag.

Ta allt som skrivs på Internet med en nypa salt. Du vet inte vem som sitter bakom det andra tangentbordet och du vet inte vilken kunskap eller utbildning de har. Tänk efter själv!

beautifulthing
0

okej, tack. Ja, låter ju ganska logiskt när du säger det.. Oskyldig

Raring
0

What she said. Fortsätt men ta det efter dagsformen och kom hela tiden ihåg: det vänder!

Jag fick min värsta formsvacka dagarna 4-8 och sen efter 3-4 veckor. Stum i benen, inget flås alls och precis allt var jättejobbigt. Sen gick det bättre och bättre.