Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettoff-topic-ot
Läst 1921 ggr
parsley
0

OT Sommarens väder

Någon som vet vad det kommer att bli för väder till sommaren? Det spelar ingen roll om ni läst det i Aftonbladet, någon aborrfena eller en i artikel om någon väderspåman i lokaltidningen.

andreas0
0

Jag har inte läst någonstans, men jag själv skulle gissa på att det blir en riktigt varm sommar som dessutom håller i sig långt in på hösten.

missaz
0

Har läst på Aftonbladet att deras väderorakel Röder (eller vad han nu heter) har lovat en mkt varm sommar som kommer att starta i mitten på Juni.

reamdn
0

Såg i nagelbanden på min vänstra stortå att västerbotten kommer få väldigt mycket duggregn under andra halvan av sommaren.

Aniara4
0

Så snart jag får schemat för mitt sommarjobb kan jag svara på den frågan. Det kommer nämligen att bli fantastiskt väder de 2-3 dagar/vecka som jag jobbar, och kallt och regnigt övriga dagar. Jag är beredd att satsa pengar på det.

MaMaMade
0

Varm sommar from mitten av juni låter bra för Guben går på semester i slutet av mån. Sedan får det gärna hålla i sig. Lättare duggregn då o då kan vi köpa men inte för mkt. Älven måste bli liten så att våra badgrund kommer fram! Skrattande

Tilda-T
0

Det vet ni väl att det blir kanonväder hela Juni och Juli för jag har 8 veckors semester iår, för i fjol blev det inte en enda vecka ledigt!Cool

Det enda man ska ångra är sådant man inte har gjort!