Vad saknar ni?
Nu har kolhydratsajten varit igång ett tag och det är en väldig trafik för att vara så nytt.
Jag vill självklart att det skall fortsätta så och inte bara vara nyhetens behag.
Därför undrar jag vad ni vill ha mer/mindre av?
Saknar ni grupper att lägga inlägg under?
Är det för många grupper, eller kanske fel grupper?
Läser ni artiklarna?
Jag vill ha in fler artiklar, men om vad?
Vad står högst på önskelistan för Er?
Med den träffstatistik vi har, kan jag nog få in någon gästskribent.
/Margareta, sajtvärd
Numer pensionär i Nynäshamn
Det tål att fundera på!
Kan inte komma på nåt på rak arm-jo förresten! Det hade varit kul om det gick att göra nån sorts chatrum-så vi kunde prata direkt med varanda om saker som man kanske inte vill skriva ut i gästbok/dagbok.
# 2 Skall vidarebefodra det, men tills dess får man göra som på de andra iFokus-sajterna. De har en tråd där de delar MSN-adresser med varandra och chattar sen den vägen.
Okej-ja det kan man ju göra om man vill. Det är nästan lättare.

Jag kan säga att något jag saknar oerhört är att man inte kan citera eller kommentera en kommentar. Be de som sysslar med sajten att titta på phpBB elelr något liknanden forum-program. Det funkar verkligen som ett forum ska göra.
Det här blir mer någon sorts avancerad bloggvariant…
Håller med Markazits! Citera msåte man kunna! :D
#5 #6 Jag vidarebefordrar…

#5 & 6
Denna fråga har varit uppe på flera sajter tidigare. Men det bestämdes att man får dels skriva #nummer på inlägg man svarar på. Alternativt kopiera den text man vil lcitera och lägga in i sitt inlägg. Jag brukar skriva så här:
"Jag kan säga att något jag saknar oerhört är att man inte kan citera eller kommentera en kommentar."
Typ så… :-) Fast även jag önskar fortfarande att man hade ett "quote-alternativ".
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.
Ett ställe där vi kan tipsa om bra/rätt enligt LCHF-matvaror och var vi kan köpa dem, pris etc.
#9 Gittan: Gruppen Mat - Livsmedel som jag la upp häromdagen är tänkt till detta ändamål
Här kommer tyvärr en teknikfråga till: jag vill kunna redigera mina inlägg INNAN de publiceras! Nu kan man bara trycka på "publicera kommentar" och så får man använda hantera senare. Tycker det vore bättre med redigera innan.
är ny här, och har dålig koll. jag tycker det skulle vara super med en enkel kort och bra förklaring på vad man bör äta, när och hur.
jag är inskolad på gamla vanliga sättet att man ska äta gröt och pasta. inte så mycket sås och annat fett. men nu när jag skummar igenom allt här så verkar det fel… skulle vara super med en ra artikel där det kort och gott tår vad man ska göra! =) gärna med tips på recept och annat…
#13 Ems:
Hej och välkommen till oss! Börja på en ny tråd och presentera dig och hur du ätit och vad du tycker om detta.
Placera sen tråden under -medlemmar- så hjälper vi dig till rätta.
Det blir lite fel att göra det här, för då hittar vi inte det sen,.
Margareta! Sitter och läser och en tanke dyker upp… vore det inte trevligt om vi alla som vill "måndagsvägaoss" hade en tråd där vi fyllde i våra framgångar, vecka för vecka och att det sedan gick att se hur mycket vi tappat gemensamt i vikt? Går det att göra nå´t sånt? Kanske bara är jag som skulle tycka det var intressant…
Det finns en redan.
I gruppen till vänster nedan finns en grupp som heter
Vi som väger oss, där kan man lägga vilka trådar man vill som rör vägning. MillaF - brukar skriva när hon väger sig på måndagar.