Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettoff-topic-ot
Läst 1117 ggr
Halvdansken
0

Underliga drömmar.

Jag har många gånger drömt att jag ätit bröd. Varm småfranska med prickig korv…mums. Så har jag vaknat och varit väldigt förvirrad, WHAT, har jag ätit bröd eller? Men så kommer man på att man drömt.

Det är samma fenomen som när jag slutade röka (gick över till snus). Då kunde jag vaka och ha drömt att jag rökte.

Nån annan som drömt om "förbjudna frosserier"?

Hatar cancer och älskar vårlökar.

AnnaCathrina
0

Ja, det har jag gjort. Och så vaknar jag och känner mig skyldig. Glad

Tilda-T
0

När jag slutade röka drömde jag en natt(ca 3mån efter stoppet) att jag hade rökt och fick världens ångest för att jag inte hade klarat att sluta!Hemlis

När jag vaknade och insåg att det bara var en dröm….. vilken lättnad jag hade klarat mig från att börja röka igen. Efter den natten var det aldrig några problem med att vara rökfri.

Det enda man ska ångra är sådant man inte har gjort!

missaz
0

Har sjuka barn hemma och har därför inte fått sova inatt, så när jag vilade på dagen drömde jag att min sambo skulle göra glass och jag blev jättearg för att han hade mjöl i smeten! =) Sedan tog jag över och smakade och smakade på glass-smeten… Kändes mkt verkligt, kändes osm om jag hade syndat när jag vaknade…

[Karro]
0

Klart man har gjort det……. tur att man kan drömma i alla fall! Glad

ButterflyEffect
0

Enligt denna sida betyder "äta" i en dröm att man längtar efter gemenskap eller är i behov av kärlek och omtanke. Slår man på "bröd" får man två svar: drömmer du om vitt bröd väntar olycka och drömmer du om mörkt bröd väntar lycka!

Maia
0

#5 Haha! Ja, vitt bröd betyder olycka!!!

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

La grammaire est une chanson douce. /Erik Orsenna 

[tillbakalutat]

parsley
0

Det har hänt att jag drömt om lösgodis, vaknat och letat efter den halvfulla, prasslande påsen…