Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettallt-om-lågkolhydratkost
Läst 924 ggr
catfoot
0

Ni som åkte..

med Silja Festival…Dryck, under resan…Vi har pratat om 0 kolhydrats öl…Drinkar ev….Tips, vad drack ni alla???

Ditt hem är där din katt är.Kyss

OT/Snyggt ....

greensis
0

Vatten, te, kaffe, rödvin.

En marguerita (som jag älskar)

Om du söker på barlejon finns det en lång tråd som handlar om vad man kan beställa i baren…

Fabricati diem, pvnc!

catfoot
0

Ok, jag satt å diskuterade med min son..Vi ska nämligen åka Nu den 16 maj..Eftersom han oxå är LC:are…

Ditt hem är där din katt är.Kyss

OT/Snyggt ....

Margareta
0

Jag drack vatten, bordsvatten, rödvin, kaffe och en irish coffee utan tillsatt socker (kaffe grädde och whiskey passar mig ganska bra…).

Numer pensionär i Nynäshamn

folke
0

Rött vin (57 kr per glas)   det får jag 6 flaskor för här hemma Ledsen

Kaffe, kaffe, kaffe och vatten…….

"Google kan ge dig information men aldrig erfarenhet"

Margareta
0

Rött vin ingick i buffén - jag betalade inga glas…Flört

Numer pensionär i Nynäshamn

Tilda-T
0

Ömsom vitt vin , ömsom vatten, i lika delar och då klarade jag av både nattugglepasset och frukostklubben kl 5 på morgonen!

Det enda man ska ångra är sådant man inte har gjort!

Mcshep
0

Vitt vin och mycket vatten  det klarade jag mig bra på men jag avstod frukostklubben och gick och la mig vid 5-tiden och klev upp vid 9 snåret jättepigg utan huvudvärk

maxiq
0

Jag drack öööööööööl! :-D Lapin full av kolhydrater men det hade jag "råd" med eftersom jag inte gick upp på morgonen utan då gick jag ned och la mig. :-P

[Karro]
0

haha :-)

jag drack vin och en drink :-)

men åt ju en stadig buffé och orkade även va uppe och va med frukostklubben och sen sova til 11 precis lagom eller inte men ändå!

anki1
0

vitt vin, till maten och en drink som jag inte vet vad det var GeneradLjudnivån varlite hög så jag hörde inte.

Älska dig själv för den du är

Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk

maxiq
0

Om man inte hör vad man dricker måste det ha varit starkt!

Flört