SLVs hearing om kostråden
… i Uppsala 7 maj är redan fulltecknad. 69 deltagare på 50 sittplatser.
Jag ringde och föreslog en större sal.
Elisabeth Hey som svarar på frågor --skulle se vad hon kunde göra…..
Ska du dit, eller ngn annan lchf-"företrädare"?
Ja, jag ska dit. Kom med långt om länge.
Det är flera andra förespråkare för lågkolhydratkost som ska dit vad jag har hört.
Det ska bli intressant om att höra om jag blir anklagad för att ljuga.
Man ska inte kunna hålla på med LCHF en längre tid eftersom det är så tråkigt.
Man blir fet av fett.
Man får mentalt nedsatt kapacitet.
Man bryter benen lättare.
etc etc.
Jag tänkte vis upp mig själv och min blodsockerkurva sedan januari 2007. I slutet av februari 2007 är det ett trappsteg ner- sedan går kurvan aldrig över 7,5 mmol
Jag skriver och berättar när hearingen har varit, om ni är intresserade, ja, jag gör det nog i vilket fall som helst.
klart vi är intresserade!!!! Lycka till!!!!!!!
Det skall bli spännande att höra. Lycka till kitabu.

Flera tunga forskarnamn som är LCHF-förespråkare är anmälda, vad jag vet. Kanske någon kan videofilma för att dokumentera, och sedan lägga ut på youtube? Så det finns bevarat vad som sagts så att ingen kan komma och ljuga och försköna i efterhand.
Själv sitter jag på jobbet och kan inte komma ifrån.
Fabricati diem, pvnc!
Innan det var klart att jag skulle få en plats sa en rjänsteman på SLV till mig att de nogsamt skulle dokumentera allting.
Ni kan inte dokumentera vad jag skulle ha sagt om jag inte får komma dit, sa jag.
Om deras dokumentation omfattar videofilmning vet jag inte.
Jag vet inte heller om de tillåter att man själv videofilmar.
De har begärt in en kort notis om vem man är och vad eller vilka man ev. företräder.
Det bör alltså gå att begära ut en deltagarförteckning.

Lycka till kitabu!
#5 vilka tunga forskanamn skulle det vara. Bra att veta så jag kan hålla utkik och speciellt lyssna på dem.

Uffe Ravnskov, Karl Arfors och Jörgen Vesti Nielsen är vad jag har hört. Kanske någon till.
Fabricati diem, pvnc!

Lycka till!
Det enda man ska ångra är sådant man inte har gjort!
Lycka till !!