Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikett: medlemmar
Läst 2440 ggr
bluesea
0

Frukostställe i Stockholm?

Nån som känner till var man kan få en bra "frukost" i Stockholm innan kl 10, gärna nära Centralen? Såg just att MAX hamburgerställen har en Low Card-"burgare" men frågan är om den serveras innan 10? Är det förresten någon som har testat den? McDonalds frukostalternativ är ju inte så mycket att hurra för..

MimLan
0

Om man tittar på deras hemsida står det öppettider och annan info, just denna restaurang öppnar vid 7.

bluesea
0

Tack. Ska kolla hemsidan mer noggrant Generad…Men såg inte nåt vid första kollen om när det serverar hamburgarna…

greensis
0

MAX Low-Carb-burgare är ett bra alternativ om man inte är jättestrikt LCHF-are. Det är *grejer* i dressingen och hamburgaren tror jag är 80% kött, resten någonting.

Men givet alternativen inom snabbmatsbranschen är det ett fall framåt. Själv tar jag en sån kanske en gång i månaden, när man är på tvärsprång, kanske med familjen och alternativen är begränsade. (Eller låt inte det bästa bli det acceptablas fiende)

Fabricati diem, pvnc!

marcus73
0

Kan man inte gå in på ett hotell och äta hotellfrukost, eller måste man sova där för det?

Margareta
0

Man kan i alla fall på Scandic äta hotellfrukost utan att sova - det har jag gjort flera gånger - man säger till i receptionen.

Numer pensionär i Nynäshamn