Frukostställe i Stockholm?
Nån som känner till var man kan få en bra "frukost" i Stockholm innan kl 10, gärna nära Centralen? Såg just att MAX hamburgerställen har en Low Card-"burgare" men frågan är om den serveras innan 10? Är det förresten någon som har testat den? McDonalds frukostalternativ är ju inte så mycket att hurra för..
Om man tittar på deras hemsida står det öppettider och annan info, just denna restaurang öppnar vid 7.

Tack. Ska kolla hemsidan mer noggrant
…Men såg inte nåt vid första kollen om när det serverar hamburgarna…

MAX Low-Carb-burgare är ett bra alternativ om man inte är jättestrikt LCHF-are. Det är *grejer* i dressingen och hamburgaren tror jag är 80% kött, resten någonting.
Men givet alternativen inom snabbmatsbranschen är det ett fall framåt. Själv tar jag en sån kanske en gång i månaden, när man är på tvärsprång, kanske med familjen och alternativen är begränsade. (Eller låt inte det bästa bli det acceptablas fiende)
Fabricati diem, pvnc!

Kan man inte gå in på ett hotell och äta hotellfrukost, eller måste man sova där för det?
Man kan i alla fall på Scandic äta hotellfrukost utan att sova - det har jag gjort flera gånger - man säger till i receptionen.
Numer pensionär i Nynäshamn