Framgång :)
hej då till de 7 cm jag minskat runt midjan på 6 veckor!! 
Det är när det kom upp till 5 cm som jag kände att fan det här funkar ju faktiskt. 1-2-3 cm kändes inte stort. jag kunde ju mätt fel, missat på nån cm sådär. Men nu är jag i stöt. På g. I'm on the roll. Fast jag rullar inte.. haha
En sak som jag dock märkt den senaste veckan är att jag tror jag samlar vätska kring anklarna. Finns det något man kan göra själv, tänka på för att få ut vätskan ur kroppen!
Tjohoo!
Det är väl bara att säga grattis. 
Hoppas det fortsätter åt samma håll (om du inte redan har nått ditt mål då dvs.)

Man tackar Andreas. Nej målet är inte nått än. Har cirka 15 kg att gå ner eller nu vet jag faktiskt inte exakt, eftersom jag inte väger mig. Men 10-15 nåt sånt.
Undrar hur mycket jag gått ner nu.. Borde finnas nåt konverterar-program 1 cm= x antal gram
Det hade varit roligt att veta.
#2, Det går nog inte att göra en sådan beräkning eftersom det beror på en massa faktorer, t.ex. var i kroppen ditt fett sitter, hur lång du är, osv. Jag läste någonstans att en grov uppskattning är en cm = 1 kilo, men jag har ingen aning om det stämmer.

#3 ska söka vidare på det o se om jag hittar nåt.
Vad säger ni om vätskan som jag verkar samla?
Är det saltet?
#3 o 4
Det låter rimligt om man ser till mig. Har för mig att jag startade m midjemåttet 93 cm men att jag var ovanligt bullig om magen just då. Så om vi räknar bort 1½ cm till 91½ cm o nu står jag på ca 88½ cm (synd = lite svullen) så blir det 3 cm o ca 3 kg är vad vågen visar också. Men man får nog ta hektona m en nypa salt.
Kul att det går bra för dig vanillalatte! Lycka till m fortsättningen! 
Grattis! Visst är det fantastiskt!
Vätskan kan bero på högt saltintag, mens, stress mm…

En del säger att 1 cm=1kg men det stämmer inte alls på mig. Jag har gått ner 10 kg och tappat 29 cm. Skulle dock gärna fått vara 29 kg 
Men grattis förstås!
#7 29 cm över magen? Wow!!
Vem bryr sig om kilon då, det är väl klädstorlekar som räknas?