Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettoff-topic-ot
Läst 652 ggr
MaMaMade
0

OT; stora inköp...black!

Nej, kanske inte heltomt i plånboken men halvt iaf…räkningarna ska ju betalas också! Flört

Var in till storstan idag för inköp av div nödvändigheter. Bidde några hundra på hälsokosten. Knep den sista Cocosan, nu tar de bara hem på beställning. Tyvärr är det den smaklösa, jag är ju helsåld på den m smak men vad gör man! Ledsen Har beställ från Sunt & Sånt el vad de nu heter igen, så där går 270 kr till snart. Lite dumt då jag har slut på mag-tabl, tänkte beställa från Östersund o samtidigt köpa kisel för mina dåliga naglar o uschla hår men måste vittja sparbössorna först.

Annat blev en duschkräm från Urtekram som verkar super om man ser till innehållet, inte en massa skit m skumma namn. Ett teatree-schampoo till mig o Guben som har besvär m hårbotten + en kristalldeo. Har provat "thaisten" förut o varit nöjd så nu har Sonen blivit inf om att han får anv den. Synd att det kostar skjortan bara! Det bidde ett par nya Yogi-teer också, ska bli spännande att testa dem!

Handlade en vagn på COOP som slutade på 1700 kr. Tyckte inte att det var så mkt men tog en jättebit Västerbotten för 111 kr + några andra ostar o det är en mejeriprodukt som är dyr! Kommer att få leva på ägg, ost o smör resten av mån! Inte det sämsta men lite tråkigt i längden kanske. Flört

Vad tror ni om privatiserade apotek? Kommer det att gynna kunden el blir det sämre? Intressant frågeställning från Alternativa behandlingar iFokus.

Vaknade m spänningshuvudvärk, sov nog för hårt inatt efter några oroliga nätter. Inte bra utgångsläge för att åka o storhandla m 2 racerungar. Sedan bidde det bara en chai latte + ett par chokladbitar vid lunchtid. Trodde jag skulle gå åt innan vi kom hem. Huvudvärken blev sas inte bättre av det o jisses så hungrig jag hann bli. Mådde nästan illa innan vi kom hem (skumpig väg, vårforfalle ni vet) o hade packat upp o lagat mat. Tänkte köpa ngn god korv o grilla men de innehöll så himla mkt stärkelse o socker så jag blev anti-korv o glömde köpa mig en "reseölkorv".

Nu är jag dock välfylld av (mindre bra) köpeköttbullar + en rejäl klick Lohmanders bea. Töserna är på väg isäng o jag ser fram emot en slö kväll i TV-soffan m Guben o en kopp varm choklad…kanske jag måste smaka av ngt av mina nya Yogi-teer också…

Maia
0

Det låter som om du har förtjänat din stund i soffan, du. Är du också medlem i Coop så att du kan använda procentcheckar när det blir så dyrt. Maken har dem i plånboken och när det går över tusen halar han upp en (han har noggrannt räknat ut att man får mest utbyte av dem så Glad.

(Ja, skrev du inte att du använde hotellcheckar… då är du medlem…)

Ha det gott!

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

La grammaire est une chanson douce. /Erik Orsenna 

[tillbakalutat]