Godmorgon 28 juli
Godmorgon allihop, idag är en ny dag, den enda vi kan göra något åt. Gårdagen är förbrukad, morgondagen vet vi inget om, så vi kör för att klara/ha glädja av den här dagen. Nu har jag två dagar (med den här) kvar innen jag får min efterlängtade semester, på tisdag är jag avselad för en månad framåt. Tur man skaffat sej lite rutiner vad avser maten, semester är ju semester, blir eldprovet skulle jag tro.

Godmorgon själv!
Äntligen har vi en dag med "normal" temperatur, igår var det 30 grader hela dagen och barnen orkar inte riktigt och blir trötta och griniga.
Idag åker ungarna till sin farmor över helgen och vi ska ha första barnfria helgen på evigheter!!
Imorgon blir det fest så då kommer jag garanterat att komma över min vanliga gräns för kolhydrater men med tanke på att jag går ut ett par gånger om året bara så är det värt det 
Bakdag och matlagning. Jag köpte ett stort paket blandfärs som blivit köttbullar biffar och smulad köttfärs. Jojo håller på och baka sockerkaka och jag har gjort marias mandelbotten.
Nu ska jag läsa om livsstrategier av dr phil, undra om den är bra?