Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettövrigt
Läst 512 ggr
Mizzi
0

Snart tillbaka igen =)

Hejsan på er.

Ja som överskriften säger så är jag snart tillbaka här igen.

Jag och dottern har bestämt att börja med LCHF ordentligt igen, jag har ju tillåtit mig äta korv, potatis och wasaknäcke ibland men nu ska allt sånt bort.

Vi slutade pga att det blev så dyrt, och eftersom jag ville gå ner så fakirade jag ju nästan hela tiden vilket blev mycket kött, ägg och fisk.

Men denna gången ska jag äta mer grönt, ost, grädde ,cremefreiche, och koncentrera mig mest på att må bra i första hand.

Dotter är inte överviktig, var inte förut heller men lite små mullig och hon gick ner i vikt förra gången plus att hennes migrän försvann.

Hon behövde inte vara lika strikt som jag heller.

Just nu är vi i en övergång , så när nästa utbetalning från F-Kassan kommer då blir det ren LCHF mat igen för mig och dottern.

//Mizzi

Tilda-T
0

Välkommen tillbaka Mizzi!

Det enda man ska ångra är sådant man inte har gjort!

Mizzi
0

Tackar Glad

greensis
0

Välkommen tillbaka!Skrattande

Klokt tänkt att koncentrera sig på hälsovinsterna, att må bra är ju faktiskt huvudsaken. Om jag ska vara krass är det därför jag fortsätter med lchf, fast jag är i princip normalviktig och tränar mycket - min astma blir så mycket bättre att det är värst en avvikande kost, plus alla små knappt märkbara förbättringar.

Fabricati diem, pvnc!

Matmamma
0

Välkommen tillbaka! Ta det lugnt med matomställningen. Låt förändringarna växa fram bit för bit. Det ska inte kännas som ett tvång. Bara som stora fördelar.