Detta med Dagboksinlägg
Nu kom mitt andra in , skulle lägga till en komentar då kom detta upp: (jag skriver nog dagbok under mitt namnFibblan i stället)
Server Error in '/' Application.
Procedure 'ifokus_Message_Create' expects parameter '@Subject', which was not supplied.
Description: An unhandled exception occurred during the execution of the current web request. Please review the stack trace for more information about the error and where it originated in the code.
Exception Details: System.Data.SqlClient.SqlException: Procedure 'ifokus_Message_Create' expects parameter '@Subject', which was not supplied.
Source Error:
An unhandled exception was generated during the execution of the current web request. Information regarding the origin and location of the exception can be identified using the exception stack trace below.
Stack Trace:
[SqlException (0x80131904): Procedure 'ifokus_Message_Create' expects parameter '@Subject', which was not supplied.]
System.Data.SqlClient.SqlConnection.OnError(SqlException exception, Boolean breakConnection) +857306
System.Data.SqlClient.SqlInternalConnection.OnError(SqlException exception, Boolean breakConnection) +734918
System.Data.SqlClient.TdsParser.ThrowExceptionAndWarning(TdsParserStateObject stateObj) +188
System.Data.SqlClient.TdsParser.Run(RunBehavior runBehavior, SqlCommand cmdHandler, SqlDataReader dataStream, BulkCopySimpleResultSet bulkCopyHandler, TdsParserStateObject stateObj) +1838
System.Data.SqlClient.SqlCommand.FinishExecuteReader(SqlDataReader ds, RunBehavior runBehavior, String resetOptionsString) +149
System.Data.SqlClient.SqlCommand.RunExecuteReaderTds(CommandBehavior cmdBehavior, RunBehavior runBehavior, Boolean returnStream, Boolean async) +886
System.Data.SqlClient.SqlCommand.RunExecuteReader(CommandBehavior cmdBehavior, RunBehavior runBehavior, Boolean returnStream, String method, DbAsyncResult result) +132
System.Data.SqlClient.SqlCommand.InternalExecuteNonQuery(DbAsyncResult result, String methodName, Boolean sendToPipe) +415
System.Data.SqlClient.SqlCommand.ExecuteNonQuery() +135
Se.iFokus.DataPersistance.StoredProcedureClass`1.InsertObject() +86
Se.iFokus.DataPersistance.GenericDataAccess.Insert() +58
Se.iFokus.Community.MessageBoard.GroupInfo.InternalPostMessage(Guid threadId, String author, String subject, String body, String abstractText, RenderType renderType) +285
Se.iFokus.Community.MessageBoard.GroupInfo.PostComment(Guid threadId, String author, String body, FileUpload attachment) +131
Se.iFokus.Community.MessageBoard.GroupInfo.PostComment(Guid threadId, String author, String body) +38
Blog_aspx.Publish_Click(Object sender, EventArgs e) +369
System.Web.UI.WebControls.Button.OnClick(EventArgs e) +105
System.Web.UI.WebControls.Button.RaisePostBackEvent(String eventArgument) +107
System.Web.UI.WebControls.Button.System.Web.UI.IPostBackEventHandler.RaisePostBackEvent(String eventArgument) +7
System.Web.UI.Page.RaisePostBackEvent(IPostBackEventHandler sourceControl, String eventArgument) +11
System.Web.UI.Page.RaisePostBackEvent(NameValueCollection postData) +33
System.Web.UI.Page.ProcessRequestMain(Boolean includeStagesBeforeAsyncPoint, Boolean includeStagesAfterAsyncPoint) +5102
Version Information: Microsoft .NET Framework Version:2.0.50727.42; ASP.NET Version:2.0.50727.42
Jag har också fått detta ett par gånger under gårdagen.
De håller på och fixar med iFokus-sajten eftersom det är något fel, jag rapporterar hela tiden.
Numer pensionär i Nynäshamn
ok jättebra

Fungerar det bättre för er nu?
Mvh // Staffan
Jag vet inte om jag är bäng men om jag går in under dagbok, så måste jag klicka på adimistrera (tror jag det är)….då kommer skrivrutan fram. Ska jag inte då se mina gammla inlägg nederst? Det står skriv nytt bara. Har jag fel?
Nej jag tror du kommer till ett enda nytt bara då. De andra ser man innan längst till höger i marginalen.
Numer pensionär i Nynäshamn

När jag ska kolla din dagbok är det bara blankt…
*stay calm - be brave - wait for the signs*

*S* och jag har skrivit.. och det är bara det första jag kan se? Knepigt! har minst ett till som cirkulerar i cyber utan att hitta hem….
Samma här umbra, jag har skrivit tre tror jag nu, men bara ett syntes.
Jag skrev två inlägg igår och båda är borta. Först ser jag dem helt prydligt men när jag sedan går in och ska kolla så är de inte där.