Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettoff-topic-ot
Läst 861 ggr
catfoot
0

OT/ Äntligen

Ja, äntligen var gårdagen över, oj va jag hade gruvat mig inför denna dag.. Vill ni veta varför???..Ok, då.. Jag har gjort kranskärlsröngten, å då måste man var vaken när dom går in med kontrastvätska i hjärtat.. Det gjorde inte ont förutom i armen där dom gick in, det kändes som om armen skulle spricka.. Men ett glädjande besked fick jag efter röntgen…Inga förkalkningar fanns i mina ådror, så himla skönt att veta.. Så mina kärlkrampskänningar beror inte på det vi varje fall…Kram från en lättad Catfoot

Ditt hem är där din katt är.Kyss

OT/Snyggt ....

DaMum
0

Kram till dig, så härligt att kunna släppa den rädslan!

greensis
0

Så skönt att veta. Då slipper du den oron!

Fabricati diem, pvnc!

MaMaMade
0

Härligt att höra o nu är det gjort! Glad

catfoot
0

Tack vänner..Ja, om ni visste hur mycket jag gått å oroat mig inför denna undersökning, har varit ett vandrande ufo..Ej kontaktbar stundvis..Men är desto gladare nu, jag med ett friskt hjärta, utan en massa beläggningar.. Idag har jag kvittrat som fåglarna om våren, vilken underbar känsla det är…. Å naturligtvis en extra stor kaffe å en gobit därtill…mmmmmmm… Kramar till er alla…..

OT/Snyggt ....

molana
0

Grattis! Jag har min undersökning kvar att göra den 25/4. Skrattande

[Karro]
0

det går säkert lika bra som för catfoot :-)

catfoot
0

#5 Lycka till..Säger som #6 ….

Det är otrolig vad dom kan göra genom en åder från armen till hjärtat..Kollar å vidgar trånga blodkärl, fantastiskt..Jag låg själv å tittade på skärmen när dom sprutade in kontrastvätskan, man såg den pumpa runt hjärtat..Kvinnor å män som kom in med fruktansvärd kärlkramp, fixades på en liten stund….Min pappa fick kärlkramp å hjärtinfarkt i 50 års åldern, han blev erbjuden ballongvidgning, men om jag inte minns fel så var det genom operation på den tiden, sådär en 30 år sen..

OT/Snyggt ....