Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikett: medlemmar
Läst 1047 ggr
Goldenmatte
0

Det bästa som hänt mig !!

Hittade hit till er via min kära syster! Började med detta förra måndagen och mår toppen, toppen. Vikten pekar stadigt neråt för VARJE dag och kroppen känns annorlunda. Förstår egentligen ingenting eftersom jag får äta mycket gott och av saker som jag gillar. Ingen uppoffring alls tycker jag, bara kul och förvånande. Allt vad jag testa tidigare har varit krångligt och inte alltid i min smak.

[Karro]
0

Välkommen hit Goldenmatte och vi är många som delar din mening :-)

Royalwithcheese
0

Vad kul før dig att du hittat hit, jag upplevde likadant som du, vilken kick att slippa søtsug och vara mætt och belåten :)

molana
0

Välkommen hit!  Skrattande

Tilda-T
0

Välkommen och hoppas du ska trivas här med oss!

Det enda man ska ångra är sådant man inte har gjort!

greensis
0

Välommen Skrattande

Fabricati diem, pvnc!

ebet
0

Välkommen! Visst är det häftigt!

hälsningar från en flatmatte:)

magma
0

Välkommen hit, och lycka till!

Laurel
0

Hej och välkommen! Jag håller verkligen med dig om att man äter gott! Många frågar mig om jag inte längtar efter det eller det (bröd, pot, pasta osv.) men jag njuter av det jag får äta och inte på det jag ska undvika!

Lycka till!

miagumman
0

Varmt välkommen till " gourmet-gänget!" Glad

Goldenmatte
0

Tack för alla välkomnaden. Ja visst är vi ett riktigt "gourmet-gäng". Jag blev lite fundersam bara när jag läste att vi kan äta korv typ chorizo! Det kan väl inte stämma?

Wildrat
0

Kolla innehållsförteckningen. Korv med lite kolhydrater går hur bra som helst. Lägg ribban på 3 eller 5g kolisar per 100g så funkar det.

Vill du inte äta glutamat o sånt blir det lite svårare men det finns bra korvar också.

Goldenmatte
0

Ha! Nu är ju lyckan fullständig! Skrattande. Vad du kan, ska lära mig mer jag!

Wildrat
0

Lidl har tydligen en hel del bra tyska korvar. Svenska innehåller gärna glutamat, särskilt smörgåspålägg men vissa guldkorn finns. Däremot finns nitriter (om man jagar såna) i nästan alla korvar, lyckas man hitta KRAV-märkta så är de fria från det men de är svåra att finna i butikerna.

Kia
0

I en del produkter finns det socker i och de brukar jag undvika, men Margareta (sajtvärden här) lärde mig att om sockret står efter saltet så är det oerhört liten mängd i produkten. Så stiger det inte över 5% för det mesta 3% kolhydrater så klarar jag av att äta produkten trots att socker står som ingrediens.

Välkommen hit :)

MaMaMade
0

Hej o välkommern önskar en eurasier-matte! Glad

Mona-Stina
0

Hej och välkommen önskar en hovawartmatte!  Skrattande

(Många mattar på det här stället)

Mervi
0

Välkommen säge jag med.

ebet
0

Jag tror att man blir snäll av hund också

papa-bear
0

#14 kia, jag har för mig att innehållsförteckningen skall skrivas i fallande ordning, det som det finns mest av först och minst av sist.

MaMaMade
0

Det är vad jag också har fått lära mig Pappa Björn.

Margareta
0

Böklunders korvar är ok allihopa - de har 0,5g kolhydrater och inga läskiga tillsatser

/labbematte

Numer pensionär i Nynäshamn

krambanan
0

Var kan man köpa Böklunders korvar?

/Beardismatte

Margareta
0

Jag köper dem i samtliga ICA-butiker där jag bor - både den stora och den pyttelilla. Dessutom finns de i stort urval på CityGross.

Numer pensionär i Nynäshamn

zpider
0

hej och välkommen !

Vad kul att det finns flera nya Glad