Fru Korpulenta har hamnat i Fokus
Hej på er!
Jag är sprillans nyreggad på KIF, men har smygit runt här i några månder och tagit er hjälp i GI noll kosten. Med Facit i handen kan jag nu efter dryga 4 månader berätta hur metoden fungerat på mig.
Läs min presentation i dagboken, så får ni se hur mina korta tid som GI-nollare påverkat mig och min hälsa.
För jag är lycklig, ja, jag är lycklig….jajag ärlycklig :)
Jättegrattis!
Visst är det underbart att äntligen ha hittat något som fungerar! Och som dessutom ger oss hälsa och välmående!
Kram!

Stort grattis! Och på så kort tid!
Fast det är är ett dyrt men roligt problem att vara tvungen att byta ut alla sina kläder
(Själv har jag en hemstickad tröja och ett par mjukisbyxor som fungerar som trädgårdsöverdrag kvar sedan "före")
Fabricati diem, pvnc!

Kul!
Grattis till den fina viktminskningen och till livet!
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
La grammaire est une chanson douce. /Erik Orsenna

Grattis och Välkommen hit! 
Helt underbart Korpulenta och varmt välkommen ut ur garderoben :-)
Grattis till ett bra resultat, var kan man hitta den här dagboken du nämner?

Tack alla snälla …..Dagbok, asch jag är såny på det här….Men Mina sidor…..där kan man skriva om sig som ien dagbok…..
Välkommen i de skrivandes skara, och grattis!
Hej Fru Korpulenta.
Kläder är ett kapitel för sig. Efter mina nedbantade 15 kg har jag dock tur som sparat en del 55-kilosplagg sedan ett antal år tillbaka. Långbyxor, jeans i klassiska modeller så dom inte ser så urgamla ut är en lycka att ta till idag. Fast lilte tråkigt är det att inte unna sig något nytt bara för att det inte är något fel på plaggen ifråga. Men dom blir väl utnötta så småningom dom också.
Korpulentkläderna har jag däremot kastat.
Vilken härlig läsning! Gratulerar.
Alltid lika kul att få läsa om personer som fått bättre hälsa och vikt. 
Välkommen hit!
Dom som inte hittar hennes dagbok kan trycka här för att komma till den.
bra andreas0 tänkte inte ens att vi kunde länka för att förenkla!
Hej, välkommen o grattis!