Produkterna från Carbzone?
Någon som provat det och/eller har åsikter om dem?
Jag är ju braaaa sugen på BRÖD t ex :-)
Ja, precis.
De har choklad och pasta också.
Kolla här t ex http://www.carbzone.se/low_carb_brod.html
Spännande! Det enda som var möjligt intressant är ju brödet då.
Jag saknar inte bröd ett dugg, men ibland kan det ju vara lite smidigt. Det ska väl vara okej att äta ju…..eller vad tror ni?
Kan någon begripa hur de fått ner kolhydrathalten i ett bröd? Kan väl ändå inte vara naturligt?
Deras choklad innehåller sötningsmedel, som vi ska akta oss för!
Jag brukade köpa brödet lite då och då förut.. tills jag insåg att jag inte tog en eller två smörgåsar med bregott och ost.. utan halva limpan rök direkt.. Sen får det vara osagt om det är brödet i sej som triggade mej, eller om det var mitt hetsäta-mackor-beteende som vaknade.. Kan lika gärna vara psykologiskt i mitt fall alltså.. 
Brödet i sig har en lite speciell konsistens.. lite mjuksegt med betoning på segt.. men smakar gott på sitt eget vis.. kanske för gott iallafall för mej som nog kör på rågkusar eller nåt OM jag måste ha smörgås…
/Catten..
Då ska jag inte köpa det, har inte ätit bröd på år och da, så jag har liksom sorterat bort det.
Då bakar jag hellre Maria T:s nöt-bröd och äter det varmt med smör på. Har gjort det några enstaka gånger.
Jag är så rädd för nötter/mandel att jag aldrig vågat testa Marias bröd, men jag gör det nog endera dagen…
Numer pensionär i Nynäshamn