Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettallt-om-lågkolhydratkost
Läst 2592 ggr
miagumman
0

Jobbig period

Jag har en jobbig period nu med en massa ouppklarade saker med min fd chef mm och mår inte sådär jättebra precis…Ska på ett möte i morgon ang allt detta för att försöka få klarhet i det som hänt, och varför osv, och sen hoppas jag att jag kan släppa det och gå vidare. Är samtidigt vansinnigt sugen på godis, bananer och dyl. Det var ju det som jag tröstade mig med tidigare när jag mådde dåligt och nu har jag inget som jag kan ta till i stället. Äta mer fett räcker inte, jag vill ändå ha godis. Inte ens mörk choklad gör mig nöjd…Usch vad jobbigt allt känns just nu! Gruvar mig trots att det var jag själv som ordnade det här mötet och det tar all min kraft just nu. Jag längtar till i morgon kväll när mötet är över…

Mona-Stina
0

Skickar styrkekramar.

Wildrat
0

Hmm, känner igen mig. Jag har redovisning i skolan imorgon och är jättenervös, vilket bla beror på att jag är dåligt förbered som vanligt. Kommer sova dåligt och vakna lika trött som när jag la mig. Det ska bli så skönt när det är över…

Sen är det bara att söka jobb o sånt men det är väl inte stressande Flört?

Mervi
0

Hoppas det går bra. Här kommer också styrkekramar.

MaMaMade
0

Lycka till miagumman! *Kraaamisar*!

#2 "Bara att söka jobb…" jomenvisst! Flört

Uttelille
0

Usch ja, man har verkligen jobbiga stunder i sitt liv! Jag hoppas det löser sig till det bästa och att suget försvinner och motivationen blir bättre efter allt! Peppkram!

Matmamma
0

Hoppas att det reder ut sej. Om ändå inte löser sej så försök vara den klokaste i situationen. Alla människor har svagheter som tyvärr ofta leder till att medmänniskor såras i onödan. En del saknar förmåga förstå hur andra upplever samma situation.

miagumman
0

Tack alla snälla för er omtanke, det värmer!

Tänker på dej wildrat och skickar styrkekramar. Snart är det fredagkväll och allt det här är bortstökat!

greensis
0

Kramar och håller tummarna.

Fabricati diem, pvnc!

Jennix
0

Du har all min sympati! *skickar en kram*

Ta allt som skrivs på Internet med en nypa salt. Du vet inte vem som sitter bakom det andra tangentbordet och du vet inte vilken kunskap eller utbildning de har. Tänk efter själv!

kickelina66
0

Skickar också en kram och lycka till i morgon

Maia
0

Miagumman,

Usch, vad jobbigt. Men känn att du är bland vänner och att vi tänker på dig!

Och trösten. Jag vet precis vad du menar med att det är svårt. Men ta nåt annat än mat. Ibland kan det faktiskt vara bra att vara lite snäll mot sig själv när man har det sådär tufft. Det kan ju finnas något annat än mat att trösta med. Vi håller tankarna på dig!

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

La grammaire est une chanson douce. /Erik Orsenna 

[tillbakalutat]

gejsa
0

Det går säkert bra. Håller tummarna för er båda. :)

Mona-Stina
0

Tänker på dig i dag.

miagumman
0

Phu! Nyss hemkommen efter mötet. Det var jättejobbigt och jag trodde ett tag att hjärtat skulle hoppa ut ur bröstet på mig. Min fd chef försökte i det längsta att slingra sig ang vissa saker som hänt men kontentan av det hela blev att hon ändå erkände att det har begåtts fel i mycket under min sjukskrivning och hon bad om ursäkt för det. Det kändes iallafall skönt att få säga hur jag känner det mm och få ett erkännande att det blivit fel. Sen är ju skadan redan skedd och det går ju inte att göra det som hänt ogjort så jag får nu försöka lämna det här bakom mig så gott det går.

Jag hade en vän med mig på mötet som stöd och "extra minne" så det kändes skönt.

Tack alla vänner för er omtanke och stöd! Det känns så skönt att få skriva av sig lite. Kram på er och ha en super trevlig helg!Kyss

Mervi
0

Det bästa är så klart att gå vidare. Så klokt att ha en stödperson med. Trevlig helg önskar jag med.

MaMaMade
0

Det gör mkt att få ett erkännande…kramis på dig gumman! Hoppas du får en fin helg nu när eländet är överstökat!

Nillas
0

Hoppas att du kan lägga det bakom dig och gå vidare nu, du är ju definitivt den starka Skrattande

Styrkekram och trevlig helg!

Yakamoto
0

Hejja Mia

*kramar*

Maia
0

Vad skönt att det är över! Nu är det en ny dag!

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

La grammaire est une chanson douce. /Erik Orsenna 

[tillbakalutat]

Eremitha
0

Förstår precis vilken jobbig situation du varit/är i! Man är i dubbelt underläge, både svag pga sjukskrivning och såsom underställd chefen. Har hört talas om många med liknande erfarenheter, och även upplevt det själv. Fy sjutton!
    Skönt att du kunde stå på dig och pressa den där chefen! Och att du är så klok att du nu lägger det hela bakom dig. Kramar!

Fair Winds and Following Seas!

miagumman
0

Tack alla snälla för att ni tar er tid att svara och bryr er!  Jo nog känns det som man slåss mot Goliat alltid…Men jag kände att nu får det bära eller brista, jag bara måste ha det här mötet och få ur mig alla tankar , funderingar och känslor jag dras med. Det känns skönt att det är gjort och jag känner mig stolt över att jag lyckades stå upp för mig själv för en gång skull. Tusen varma kramar till er alla! Kyss

Blenda01
0

Jag känner också igen mig…
Roligt att höra att det avlöpte väl!

Kram

anki1
0

För ett par veckor fick jag ett jobbigt besked om en nära anhörig till mig, som trasslat till det för sig. jag och mamma kan inte komma i kontakt med honom, ovissheten är stor och oron, för hur det går och när vi får kontkakt igen.

Älska dig själv för den du är

Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk

MaMaMade
0

Fy så hemskt att inte få veta hur det står till när man inte kan få kontakt, anki1! Måste kännas fruktansvärt! Kramar till dig o din mamma också! Kyss

miagumman
0

Usch vad hemskt att leva i ovissheten! Hoppas att det löser sig för er. Styrkekramar från mig