kebab
är relativt ny anhängare till LCHFkosten så jag undrar ifall man beställer en kebab med bröd och bara äter själva kebaben och vitlöksåsen. är det ok? Kebab är ju kött så det ska vell inte vara något problem. Vet iförsig inte riktigt vad vitlöksås innehåller men antagligen rätt så mycket fett. eller?

Kebab är okej nödmat vid enstaka tillfällen, tycker jag. Man kan ju ibland beställa kebabsallad! Eller beställa "kebab med sallad och utan bröd"…
Om det är riktig kebab, är det ju rent kött, men ibland kan det vara pressat kött som "bundits ihop" med mjöl…
På fräscha ställen brukar jag beställa enbart kebabkött,stark sås,lite lök och peperoni.Lite fetaost på det gör susen i……..
Välj fläskkarre-kebab som dom bygger själva på rullen undvik nötköttskebab vilket nästan bara innehåller ströbröd och lim.
På en del skitiga institutioner för pengatvätt försöker en del pracka på mig nötköttskebab typ "kompis 100% nötkött" då svarar jag 10% och då blir de aggressiva och hela släkten kommer kommer framfrån ingenstans med mord i blicken får man backa försiktigt ut ur denna smutsiga håla utan att vända ryggen till av ren självbevarelsedrift.
hahaha
#2 Hahaha
Flæskarre-kebab ær det alltså det som de kallar gyros du menar? Inte så hemma i kebab-branschen