Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettövrigt
Läst 2362 ggr
ulf-52
0

Stora Stygga Vargen

Jag vill inte leva mitt liv som Stora Stygga Vargen.Därför vill jag reda ut ett olyckligt missförstånd som uppstod i en ordväxling mellan mig o Pasi innan tråden stängdes.
Pasi skrev:"Du kanske skulle starta ett eget forum som du själv kan driva som du tycker är riktigt, och bestämma vilka som får bli Medarbetare, medlemmar och skribenter?"
ulf-52 skrev: "Det goda rådet,Pasi,kom väldigt mycket för sent.Men tack ändå"
Pasi skrev: "Du har redan startat eget forum? Vad bra! Vad gör du här isåfall?(Skulle kunna förklara syftet med att skada detta forum)

Jag menade att det är för sent för mig att starta ett forum, jag är för gammal o orkar inte med både jobb o forum.

Tack för ordet
ulf-52

Blenda01
0

Försoningens tid har inträtt på KiF.
Jag hoppas att det gäller alla här! Flört

Tilda-T
0

Skrattande Snart är allt som vanligt!

Det enda man ska ångra är sådant man inte har gjort!

greensis
0

Jag hoppas att Pasi hinner svara dig, Ulf-52, eftersom han ska resa bort. Det vore olyckligt om du inte hann få ett svar och du tog illa vid dig.

Det är alltid bra att rensa i luften, är min ståndpunkt.

Fabricati diem, pvnc!

Gronstedt
0

Inte är du en stor stygg varg, Ulf_52! Men du gör folk arga när du använder formuleringar som "tanttrådar" eller kallar dem städerskor eller säger att "inte behöver du bli så arg". Vi behöver alla ta till oss vad Margaretas intentioner med forumet är och anstränga oss lite extra att vara hövliga och att heller förklara mer än mindre när vi känner oss missförstådda. Detta ska ju vara en fristad där alla är välkomna, så en del kanter får vi alla hyvla av för att vi ska passa ihop

Pasi
0

Jag hann se svaret!Räcka ut tungan 

ulf-52 - Jag missuppfattade visst. Då får du bli kvar här då.Flört

Jag kan förstå att man inte hinner….. Ett forum kräver ganska mycket tid att sköta.

ulf-52
0

Ja inget jag frivilligt drar på mig.

Zeke/ulf-52

folke
0

Hur många kolhydrater är det i en stygg varg….  ??  Och frågan uppstår naturligtvis, finns det snälla vargar ?? 

Jag skulle vilja påstå att alla vargar är varken snälla eller stygga, de bara överlever…… De äter också LCHF (mestadels) så vargar borde väl accepteras i detta forum också Skrattande

Bra att reda ut saker…   Jag är forfarande vän med ALLA som skrev i de nu stängda trådarna ….. och alla andra också förståss…

"Google kan ge dig information men aldrig erfarenhet"

olleronny
0

Zeke- inte kan en gammal och trött varg pusta och frusta omkull grisarnas hus-om det är byggt på solid grund.

ulf-52
0

En stor o fet gammal varg kan av misstag snubbla o knuffa till grisarnas hus så det vacklar Flört