Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettövrigt
Läst 2496 ggr
attmar
0

räkneprogram

Jag har förstått att en del av er (kanske de flesta?) använder någon sorts program för att räkna hur mycke kolhydrater ni får i er.
Vad är de för program? är de nåt man laddar hem? Isåfall varifrån? Är de på svenska? hur funkar de.. osvosv.. :)

Aniara4
0

Många använder Minmat, själv tycker jag det är toppen när man har kommit på hur det funkar och lagt in de livsmedel som saknas i SLV:s lista!

attmar
0

Jag läste om det i nån annan tråd, men det verkar inte funka för många.. Jag försökte registrera mig igår men har ännu inte fått något aktiverings mail.. Finns det några andra allternativ?

andreas0
0

#2, Jag har aldrig hört talats om någon det inte har fungerat för? Var såg du det? Skicka ett mail till personen bakom sidan och se om han kan hjälpa dig, minmat är nog det bästa gratisalternativet att använda för att få en bra översikt över kosten, vill du ha ett annat alternativ får det nog bli något som kostar pengar.

Blenda01
0

Det funkade inte för mig heller från början, men det löste sig via ett mail till tbbw82@gmail.com . Det var bara att ange användarid osv. så kom det ett aktiveringsmail strax därpå. (Han sköter den delen manuellt så det tar ju den stund det tar)

attmar
0

#3 Jag läste det  i någon tråd här senast igår, minns inte vilken.. Men jag får testa att skicka ett mail då kanske det ordnar sig :)