Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etiketthälsa
Läst 800 ggr
Aniara4
0

Egna analyser

Vet inte om detta räknas som otillåten reklam, men jag vill gärna tipsa om att man kan beställa en rad tester och analyser som husläkaren kanske inte vill lägga resurser på från Scandlab. Man kan bl.a. testa kortisol och DHEA vid fyra tillfällen under dygnet (i saliv), för ungefär 1500:-.

Det blir förstås dyrt att betala själv, men har man pengarna och är väldigt nyfiken kan det kanske vara värt det!

Pasi
0

Kan vara värt de 1500:- för dem som har problem att gå ner i vikt. Kan ge en förklaring.Glad

Aniara4
0

Lite så jag tänkte.

Margareta
0

Jag har själv prover inne på Scandlab just nu och väntar spänt på resultatet.

Det där med reklam har med reklam för egen räkning att göra, det är då det blir känsligt.  Vill man göra reklam för något man själv säljer får man betala reklamplats på iFokus.

Numer pensionär i Nynäshamn

Aniara4
0

Margareta, jag förstår att det är det som menas, men ibland kan det ju bli kinkiga gränsdragningar när man misstänker att någon har dolda motiv för att framhäva något. Det finns ju hela arméer av tonåringar som får betalt för att sitta på chatforum och nämna att de bara ÄLSKAR vissa produkter. Eller så kanske min mamma äger Scandlab. Flört Så jag har märkt att olika forum har olika regler just när det gäller att nämna specifika företag eller produkter.

Men detta var bara ett tips helt utan baktankar! Skrattande

Margareta
0

Tillåtna tips tycker jag är när något är för att folk skall må bra i första hand - och att någon sen tjänar pengar kommer i andra hand.

Numer pensionär i Nynäshamn