1 år med LCHF idag Hurra!
Hej alla, det var ett tag sedan jag skrev något här, har tagit en liten paus framför datorn. Sitter ändå 8 timmar om dagen på jobbet & känner med jämna mellanrum för att göra annat….hihihi
Men nu är jag tillbaka & idag firar jag 1 år med LCHF, helt galet vad tiden går fort. Jag har lärt mig att leva med den här kosten nu och mår så fantastiskt bra att jag aldrig kommer att släppa taget. Händer ju givetvis att man fuskar lite med någon sötsak, men har haft styrkan & karaktären att kliva upp på hästen igen direkt dagen efter, dessutom har det inte varit svårt alls att motivera sig eftersom man vet vad man mår bäst på iallafall!! När jag började den 19/3-07 hade jag inten våg hemma, men mätte mig regelbundet varje vecka. Jag gissar att jag rent viktmässigt låg runt 72 kg, idag pendlar jag mellan 60-62 beroende på vad jag ätit & vilken tid i månaden det är
Jag trivs jättebra med vikten & har stått bom still i 6 månader, vilket troligen betyder att det är här min kropp tycker att den ska vara.
Hoppas att ni alla får en fantastisk påsk med mycket ÄGG & tack Margareta för den underbara sajten som gjorde all skillnad för mig i mitt beslut att ta tag i sakerna för 1 år sedan…
& kram

Grattis till framgången och att du lyckas hålla kvar vikten.
Fabricati diem, pvnc!
Grattis!!! Vore kul om du ville vara med i tråden "Alla som ätit LCHF i mer än ett år"… :)
Grattis!

Tack alla =)
#2 Ska genast kolla in den tråden =)
Hallå Saga2 - jag minns när Du kom hit och det känns väldigt länge sen - kul att det gått så bra!
Numer pensionär i Nynäshamn