Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettövrigt
Läst 795 ggr
Margareta
0

Godkväll 15 juli

Hej allihopa!

Eftersom jag är Sajtvärd här känner jag stort ansvar för att ni mår bra och har trevligt. Nu är det så att jag varit på en kattutställning hela dagen och därför mer offline än online.

Det blir repris av detta i morgon, så jag hoppas ni har en trevlig dag tillsammans och att ni botaniserar runt och läser det som finns och skriver och pratar med varandra om det som känns aktuellt.

Glöm INTE:

• Fliken som heter Artiklar och särskilt Anders artikel om diabetes. Den är viktig kunskap om vår kost
  • Fliken Länkar, där finns mycket info att hämta redan nu och jag vill absolut att ni tipsar mig om fler att stoppa in där allteftersom

Ha det så bra och vi hörs söndagkväll…

Numer pensionär i Nynäshamn

anneliprivat
0

Hej Margareta…

Mår bra bra jag kan *S*…

Har suttit ett tag här nu, så jag ska ta en liten paus. Ögonen går i kors..

Detta är en toppen sajt. Jag ska snart komma igång med mitt.

Ha det så trevligt. Anneli

Milla
0

Godkväll alla härliga medlemar.

Har varit utan internet till och från i två hela dagar men nu så verkar det fungera

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Mervi
0

Margareta: ställer ut med egna katterna också. Jag tror jag läst att du gör men mitt minne är kort.

Hoppas du får en bra dag.

Margareta
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu är jag åter med åtminstone ett certifkat efter två dagar.
Det känns bra!

Vad har Du för katter Mervi? Jag och min yngsta dotter har varsin skogkatt… Den på bilden är min

Margareta
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

…och detta är dotterns…

Mervi
0

Jag kan inte ha några då vi har så många allergiger i familjen.

Mina döttrar har haft men det går inte, det blir astma-besvär, tyvärr. Så jag får bara beundra alla andras och helst en bit ifrån.