Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettövrigt
Läst 1064 ggr
Millaf
0

Söndag 16 juli

Kloclan halv åtta slog jag upp ögonen och det var alldeles tyst i huset Skrattande

Tassade ut på farstukvisten och satte mig i solen en stund, verkar som om värmen är tillbaka även här!! Nu en timme senare är hela familjen vaken. Sambon kämpar på med grunden till garaget, imorgon kommer betongen. Barnen är snälla och rara Flört

Imorgon har jag min sk vägningsdag, det har gått två veckor efter omstarten och det känns riktigt bra.

Idag blir det ägg till frukost och sen köttfärsbiffar till lunch. Middag vet jag inte än, måste nog handla.

Vad äter ni idag?

Shantina
0

hej hopp… Räcka ut tungan

Min frukost blev välldigt sen idag, men jag har inte fått in bra tider riktigt ännu..

Äter iaf med 4 timmars mellanrum och inget där emellan.

Frukost köttfärsbiff med stekt ägg och lite cremefraishe blandat med linfrön.

köttfärsbiff med stekt ägg och lite cremefraishe blandat med linfrön.

Lunch fisk stekt i smör med kokt ägg, med lite ost till.

fisk stekt i smör med kokt ägg, med lite ost till.

Middag kycklingfile stekt i smör med feta ost och lite ruccola.

kycklingfile stekt i smör med feta ost och lite ruccola.

Som sagt vet inte riktigt hur mycket av allt detta jag skall äta, men oftast känner jag mig mätt 4-5 timmar framåt

efter en måltid och känner mig inte proppmätt efteråt. Så det verkar

Mervi
0

Jag åt mig proppmätt i början med idag äter jag lite mindre och känner mig nöjd.

Du kommer nog på hur mycket du behöver. Det tar tid att hitta mängderna.

Jag tycker att det är skönt att inte behöva vara hungrig och så får man äta när man blir det, ingen panik här utan jag äter när jag känner att det behövs. Jämför med tiden på VV så tänkte man bara på mat.

Shantina
0

oj inlägget blev lite konstigt..

men e det bara jag som har detta problem?

För jag kan inte skriva direkt i "kommentera" fältet utan måste först skriva min text i word

och sen kopiera texten därifrån skrivfältet..

Skriver jag direkt i skrivfältet så försvinner min text efter bara nån minut och jag måste skriva

om allt igen. jag kunde inte heller redigare min text nu när det blev så tokigt..

hmmmm…

Margareta
0

#3 Shantina vilken Webläsare använder Du?

Numer pensionär i Nynäshamn

Margareta
0

Hallå och kul att ni startat en GodMorgo-tråd idag, det tycker jag är trevligt. Den som kommer in först börjar och sen hänger alla som vill på under dagen. Det kan handla om vad man tänkt äta eller hur man känner sig eller vad som helst annat…

Det var bla därför jag skapade den här gruppen "Alla tankar tillåtna". Ville den skulle komma först och alla grupper är i bokstavsordning…Oskyldig

Numer pensionär i Nynäshamn