Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikett: mat-recept-på-osträtter-och-fett
Läst 171 ggr
Veratatto
0

Vill tacka:) Før Ostkakan!

Jag vill tacka alla er som ær påhittiga till att komma på alla dessa underbara recept till div læckerheter som vi kan njuta av och ændå gå ner i vikt:)

Jag gjorde Ostkakan igår och jag skall vara ærlig och sæga att innan så hade jag læst en massa trådar om den, tydligen så finns den i lite olika receptformer men ændå dessamma:) så var min tanke..Ja, eller hur smakar den lika god som Frødings;) Skepisk, *førlåt*!

Iaf så sa jag till maken igår, att nu provar vi, før jag e så sugen på något gott till kvælls kaffet! Och så grejades de till i køket o in i ugnen åkte den, tittade mellan varven på den och undrade hur det skulle smaka..Så vart det æntligen dax…Och jag kan inget annat æn sæga att jag ær målløs.-) Så himla gott! Precis som den i kyldisken på Ica, skall bara tænka på till næsta gång att jag har i lite mer søtningsmedel..Vågade bara ta 2 små teskedar:)

Så tack alla ni som lægger upp dessa underbara recept online så vi andra som inte finner tiden att sjælva hitta på nya matkonster, kan ta del i det och njuta, som jag & min make gjorde igår kvæll!

TackSkrattande

Vera