Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettmedlemmar
Läst 706 ggr
Gojkan
0

Lätt att äta ute

Har under de senaste veckorna (inte den sista nu) ätit ute ganska mycket. Både luncher och kvällstid. På kvällen är ju inga problem när man väljer från menyn. Luncherna har varit jättelätt. Jag har fått:

Grillad kyckling med broccolli, Lax med hollandaisesås och sparris, Benfri kotlett med bearnaise och broccoli, Stekt fläsk med blomkål, Opanerad strömming med smörkokt spenat. Jag har ringt ibland dagen före och ibland ett par timmar innan. Inte en enda gång har jag stött på problem. Tills denna maten fått större genomslagskraft så rekomenderar jag er att höra av er innan.

andreas0
0

Det finns en lunchresturant här som har husmanskostbuffe. Bara att lassa på med fläskkotletter och grönsaker. Glad

Lite fettsnålt däremot eftersom det inte är så mycket fett på kotletterna, men som nödfall ute går det ju bra, och man kan ju alltid halsa en 2:a grädde efteråt. Räcka ut tungan

MaMaMade
0

Åt ute när vi var i Lycksele o besiktigade bilen. Tog torr lax från buffén men det fanns bara potatis till. Tror jag gjorde av med 6-7 små portförpackningar Bregott till firren men den gick ner till slut.