Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettoff-topic-ot
Läst 1081 ggr
shintaida
0

Någon som vet?

Jag håller på att skriva en bok om mitt brokiga liv och svåra barndom.

Det är ingen självbiografi, som så många andra. Utan det är små berättelser/händelser UR mitt liv som hänt mig. Inte alltid en vacker läsning, men ack så sann.

Jag har försökt att hitta förläggare, men vet INTE hur man gör!

Att få ut denna boken, kommer att bli som att bli befriad. Det vet jag intiutivt. Det blir som en förlösning och jag kan få fortsätta mitt liv.

Är det någon här som har tips om vart jag kan vända mig?

Jag vore evigt tacksam!

(utdrag ur min bok kan man läsa på min hemsida)

// Shintaida

Skadlig
0

Ett tips är Vulkan.se
Där kan du lägga upp din bok gratis och sätta hur mycket provision du vill ha själv. Tror att för en extra kostnad att du även kan få ett isbn-nummer.

Det är en genväg iaf om du inte kan hitta någon bra förläggare

Royalwithcheese
0

Kan du inte lænka till din hemsida, så man kika lite på det du skrivit? Det ær alltid bra att få lite respons på sina texter :)

Royalwithcheese
0

Oj sorry, hittade addressen på din hemsida! Ska in och læsa lite nu Glad

felixifokus
0

jag VET tyvärr ingenting, men jag tror att folk sätter sig med telefonkatalogen, ringer förlag som ger ut böcker i rätt genre och frågar vem de ska skicka manuset till.

eller… om du själv vill trycka och marknadsföra boken kan företag i den här stilen kanske vara något

http://www.books-on-demand.com/index.php?page=calculation

elize-l
0

Var inne och läste urdragen från din bok och nu är jag så arg så jag kokar. Jä..a vuxna som tar sig rätt att behandla barn hur som helst. Inte bara barn föresten Hur f.n kan man behandla någon medmäniska på det vis som din mor tycks gjort. En del borde det vara skottpengar på =)