Orolig och frusterad av 3kg pluss.
Nu har jag äntligen gått in på MinMat och upptäckt att det ju inte var så svårt att använda sidan. Har varit väldigt trött och upptagen med annat en längre tid och inte orkat med något här på kolhydrater i fokus.
Har gått upp flera kg och även i storleken i blusarna. Panik!!! Idag har jag ätit bra: 1% kolisar, 12 protein och 86 fett. I gram 215 fett, 68 protein, 7,5 kolisar.
Är nog som många väldigt kolhydratkänslig. Vill även säga at det är jättebra med den nya sidan MinMat
Visst är det jobbigt m det övriga livet pockar på o man helst skulle vilja satsa järnet på sig själv ett tag!
Jag skulle inte tacka nej till en v på spa…få fötter o hud i ordning. Tystnad…lugn o ro…en chans till att komma ikapp o få in en rytm m ny kosthållning, rensa hjärnan o komma i kapp de tankar som fladdrar runt. Som det är nu känner jag mig otroligt ofokuserad.
Hur länge har du hållit på? Det är ju inte ovanligt att man går upp i vikt i början. Kämpa på!
Jag började här för över 1 år sedan och gick ner nästan 3 kg. Det har gått upp och ner hela tiden men i höstas efter knäoperationen kom jag i klimakteriet och nu i vintras gick jag bara upp och kläderna blevmindre. Är en sådan människa som måste räkna och mäta för att hålla kollen på vad jag äter. Kan äta smör rakt av när jag är hungrig medans jag lagar mat och sen även till maten, det kanske blir för mycket?
Ja det blir nog för mycket fett, orkar du äta det? det blir ju inte så mycket plats över för protein. Tror man mår bättre på 5-25-75E%