Jag är SÅ lycklig! :-)
Måste bara få bubbla lite… Känner mig så lycklig och befriad i dag! Varför?
Jag har sålt mitt hus i Jämtland, har äntligen fått adsl (bor bokstavligen mitt i skogen) routern fungerar efter många krångligheter, jag har gått ner 2 kilo sen jag slutade med det extra fettet, jag har inget mer banklån, slutat (?) att röka, älskar min sambo och solen lyser över ett hundratal krokusar och snödroppar här ute.
Är inte livet underbart ibland, så säg?? 
Gratulerar. 

Grattis Skruttis, det låter härligt!! Du sprider positiva tankar till andra oxå!!!
En dag som denna går det bara inte att sura!
Önskar er alla samma lycka….

Härligt att livet leker! :) Grattis!
Maste fa fraga dig. du skriver att du gatt ner 2 kg sedan du slutade lägga till fett. jag misstänker att detta extra fett är boven i dramat för mig med. Vill du berätta lite om hur du gjort nu och ungefär vad du äter da? Begränsar du proteinet alls och kollar fördelningen i energiprocent eller tar du bara som du känner? Tacksam för tips!
Grattis igen :)
*4 Jag äter det fett som finns naturligt i maten.. Äter det protein som jag vill, tar grönsaker istället för potatis. Det kan vara wookgrönt samt tomat, paprika eller någon annan kall grönsak. Vill gärna blanda varmt och kallt… I korthet blir det nog proteiner och grönt. Och OST förståss, både på längden och tvären! :-) Älskar ost och har vansinningt svårt att inte knapra för mycket, magen har ju dock en gräns… fniss
Äter vanlig mat fast med grönt. Ungefär så.. Tog bort det extra fettet som jag trodde man var tvungen till och vips hände det saker,. Fast jag har ju aldrig ätit såser, kakor och sånt så jag tillförde ju kroppen något den egentligen aldrig hade haft. Kanske inte så lyckat om man tänker efter…