Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettoff-topic-ot
Läst 424 ggr
Marylojs
0

Melodifestivalen

Vad säger ni? Bäst hittills är Sibel tycker jag…

miagumman
0

Ja hon va jättebra! Men Calaisa är mina favvisar hittils!

Marylojs
0

Sådär ja… Charlotte Perelli gör det fantasktiskt bra.

miagumman
0

Hm…Jovisst är hon väl bra på att sjunga men jag tyckte hon såg knäckt ut på nåt vis. Tråkigt att hon har gått ut med att hon hårdbantat sig ner till 50 kg inför denna festival…Ingen bra förebild för unga tjejer precis. Jag tror inte hon mår bra helt enkelt. Samma visa va det väl med Carola… 

Calaisa har fått min röst! Fräsha, naturliga och musikaliska tjejer!

Marylojs
0

Jag tycker också att det är trist att hon gått ut med det, men jag tycker hon var supersnygg och såg fräsch ut. (Vilket hon säkerligen kan tacka sminköserna för). Bra show helt enkelt.

Sockerbubbla
0

Inget som intresserar mig, direkt.

men om jag var yngre, kanse BWO.

[Norum]
0

Trodde väl aldrig att jag skulle höra mig själv säga detta men… Perelli var bäst. Hon är ingen större favorit men denna låt har hon faktiskt fått till. Nordmans låt kommer att bli en radioplåga och en skiva till i min samling. Rår inte för det: Älskar Nordman!

Pasi
0

Perelli var bäst även om jag kan ha lite svårt för hennes engelska uttal och att det alltid skall spelas på sexighet och kortkort….skön refräng iallafall.

blodtopp
0

Tycker det är kanon att det är Nordman som ska slåss mot Johnsson/Häggqvist nästa vecka, för då har man större chans att slippa Canvråla i finalen… Gissa om vi ska rösta? Oskyldig

Frualbertsson
0

#5 haha bästa kommentaren ikväll!

[linda-pinda]
0

Sibel har verkligen en fantastisk röst! Och säga vad man vill om låtarna som Linda Bengtzing framför, men hon är väldigt positiv och energisk!  Synd att Calaisas låt inte var starkare - de är underbara! Nordmans sound gillar jag, men hua vad var det för text!? Nåväl, ännu en kväll fördriven ;-)

God natt!

anki1
0

10, Mja Men jag tyckte att hon tog eftet Canvråla lite grann, Hon började bra,och hon har en bra röst, men sen verkade det som om hon började ta i nånstans nerifrån tårna, precis som Canvråla gör. Och då låter det plötsligt inte så bra längre.

Älska dig själv för den du är

Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk

Sockerbubbla
0

canvråla xD