Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etiketthälsovinster
Läst 901 ggr
omelett
0

Positiva effekter

Oj så snabbt jag kan se effekter. Började med LCHF för några veckor sedan lite halvhjärtat. Det åkte ner endel kolisar emellanåt. Nu har jag ätit mera strikt i nästan två veckor.

Min fotvårta är borta och jag har ingen beläggning på tungan. Först trodde jag att jag bränt mig på kaffet, men det är visst det gamla "skyddet" som har försvunnit. Där kanske förklaringen till salt/socker kännsligheten ligger.

andreas0
0

Kul att det går bra för dig. Glad

MaMaMade
0

*Heja*! Glad

Yakamoto
0

*hejja hejja hejja*  Det är nästa läskigt hur FORT kroppen "återhämtar sig" i vissa lägen

omelett
0

Ja det är roligt att det ger snabba hälsoeffekter. Nu ser jag fram emot att ledvärken, frusenheten och menstrautionsproblemen ska försvinna. Vikten är jag inte så intresserad av. Hellre för många kilo än för få. Jag gick ner alldeles för mycket i våras. Kände mig som ett skelett, klädd i skinntrasa. Kämpade för att gå upp med hjälp av kanelbullar och godis. Visst fungerade det, men sen blev det svårt att stanna när jag var nöjd. Sockerberoendet tog fart och så mår man ju pyton. Ibland var magen så svullen att jag blåste upp den lite till och sa att jag var i nionde månadenSkrattande

andreas0
0

#4, Det låter som en sund inställning, synd att inte fler tänker som du.

Mervi
0

Med denna kost kommer du få mer muskler och forma din kropp.

Grattis till alla hälsovinsterna.

omelett
0

#5 Det har nog med medias snedvridna bild av hur vi ska se ut. Utan fettdepåerna så blir kvinnokroppen en manskropp, då får man fylla på med silicon för att försöka låtsas att det är en kvinna.

Hur man än vänder och vrider på det så kommer man till att hälsa är allt.

Den friske har tusen önskningar, den sjuke endast en.

Pasi
0

omelett - Jag håller med!Glad

miagumman
0

Bra inställning omelett!!

omelett
0

Jag har väl mina ljusa stunderGlad