Välkommen till min blogg!
http://mamamade.webblogg.se/?c=1204288603
Jag har inte skrivit så mkt än o vet inte i vilken omfattning jag kommer att husera där. Tid är ju en bristvara! Iaf är ni välkomna att titta in, alltid kommer det in någon bild emellanåt.
Har kopierat in en massa länkar härifrån, hoppas att det går bra? Allt för att sprida LHF-ringar i livet o varna för all skit som etablissemanget vill lura i oss! Nu ska jag maila iväg adressen till alla mina vänner…
Margareta; är du snäll o lägger i mig som MaMaMade´s blogg under länkar? Tack snälla!

*bokmärker*

Härliga bilder. Nu fick ju vi i kusten äntligen lite vinter den kom lagomt till sportlovet. Härligt att du orkar blogga.

Vilka fina ungar du har! - Har genast bokmärkt bloggen, det ska bli kul att titta in ibland! :-)
Orkar!? Men varför ska man sova… 
Tack gåsen! 

Jag har också bokmärkt din blogg.
Ser du att jag tappat nåt kilo... låt det ligga...
Jättefin blogg och underbara bilder!
Kram!

Jaaa vilka härliga kattbilder! Massa många katter! :D
-kattgalen-

Bäst att slänga in några extra kattbilder åt dig då! Annars är du välkommen att titta in i min webshot: http://community.webshots.com/user/MaMaMade
Där har våra 4-benta barn ett eget album; The Paw Gang, m bilder på sig själva o deras släkt o vänner.

Nu är den lagd under favoriter. 
Jättefina bilder!
Jättefina bilder och vilka härliga barn du verkar ha. Den sista bilden på ,var det Findus, liknar min Hugokatt som finns i katthimlen. Han var halvt Norsk skogskatt, är Findus det också?

Katter?
Nu ska jag också in i bloggen, den saken är klar!
=^..^=
Fast jag hade tänkt gå in ändå förstås….
Det är bara det att kattbilder försämrar ju inte saken precis.
#12 Ingen av min katter är el har varit rasrena…ja, rena rama bondkatter alltså!
Måns var min andra kisse, den förste som bodde i huset här i byn. Han kommer utifrån. Resten har fötts här i byn av sina mammor o vandringsmän till fäder. Måns hade mkt angora i sig, fjunig, fluffig päls som lätt tovade sig. Han hade alltid ett stort "handtag" under magen efter vinterns vedermödor i snön. (Killig på magen, borsta…nej tack! Saxen regerade!) Stencool, blängde ut räven när han gick förbi på ett par meters avstånd.
Findus är ju korthårig som synes. Findus är också långhårig som Måns men har blankare o inte lika yvig päls. Många säger att han liknar en skogis. Kanske ngn av hans förfäder var det, vem vet. Han är inte lika stor dock. Kelsjuk som få är han iaf, har det efter sin mamma o mormor…helt hopplösa, man fick aldrig vara ifred! Helst hängandes över axeln, gnidandes mot kinden så man får skrapmärken av huggtänderna o dregel fulla ansiktet! 
#13 Spana in webshoten om du vill se kattbilder…bara ett tips.

Så fint!
//Karin

Var inne och tittade inatt och bara älskade dina kattbilder MaMaMade! Blev alldeles varm inuti. Så fina katter! Jättetrevligt att höra berättelserna om dem här ovan i #14.
Jaså minsann, "får aldrig vara ifred". Vilken duktig katt och vilken social kompetens han besitter! Hängande över axeln, det känns igen. Har också en sådan och han håller sig mer än gärna fast i skinnet med sina sylvassa. Han vill ju inte trilla ner. Det känns ju i skinnet det gör det. Och efterlämnar ett och annat minnesmärke - kattvärldens professionella tatuerare.
Mycket trevlig sida och blogg i sin helhet också!
Hm… webshoten… vad är det för något?
Dåligt språkligt begåvad i den där svängen.
Men ska dit och spana och se om jag kan lista ut det.
Ett fotoalbum helt enkelt.
Missan…min bebbe…min stora tröst under fertilitetsutredning mm…fick fel på njurarna o äter numer hallon i Det Stora Råttlandet. Hon ville ligga bakom nacken, tur att hon var ovanligt småväxt! När jag rensade hallon, håller alltid upp dem mot solen för att avslöja maskar…kunde det komma en tass m utfälld klo…tänk puman i Kalle Anka; *sproiiing*…o snyta hallonet ur mina fingrar m ett elegant svep. Sedan blev det ett himla smaskande i mitt öra!
Jättefin blogg
Numer pensionär i Nynäshamn
Tack! Det är ju enkelt när allt är förberett, bara att välja o trycka på en knapp ju! Värre blir att skriva… 
Men bilder har jag gott om!