Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettallt-om-lågkolhydratkost
Läst 1035 ggr
[Norum]
0

Erkänner mig besegrad! :-)

Ja ja ja, jag VET vad ni har sagt här. Äggmjölk är bra.. Har tvivlat för jag tyckte att det lät lite…inte så gott. MEN! Kände att jag var ju bara tvungen att prova innan jag sågar det helt. Så jag blandade till lite och tillsatte vanilj. Jisses, vad gott! Glad  Skulle nog kunna leva på detta… Så jag erkänner, jag är omvänd! Äggmjölk är gott!
Vilken tur att jag hade fel… Oskyldig

[linda-pinda]
0

;-) Kan bara hålla med!

Mervi
0

Vilken tur att vågade prova!Skrattande

[Norum]
0

Blev glatt överaskad… Tack till den mäniska som kom på detta recept! :-)

Torpet
0

Håller med..testade första gången igår..supergott i kaffet

ebet
0

Visst stämmer det! Men den som aldrig testar får aldrig veta det, som med allt annat. Förut drack jag alltid mitt kaffe svart. Numera bara med äggmjölk.

parisjetaime
0

jag fattar verkligen inte vad äggmjölk är för någonting. jag har ingen som helst aning. snälla! någon! berätta! tack!

ebet
0

Om du söker på äggmjölk uppe till vä, får du upp mängder med trådar.

Wildrat
0
elize-l
0

Har nu hunnit göra äggmjölk på 2 olika vis. Först med smör och sen med kokosfett. Måste säga att smöret var överlägset godast. Med kokosfett blev det lite mer blakigt och smaka mer vattnigt, tycker jag iaf =)

elize-l
0

Kul att se att jag lyckats övertyga både Torpet och Skruttis att pröva. Till er som inte vågat än. Ingredienserna är inte så farligt dyra så det går att hälla i vasken om det inte funkar för dig =)

Mervi
0

Jag tycker också att det blir goda med smör.

bjubo
0

Jag får väl prova, men var hittar jag receptet

birma
0

Skruttis!
Du har fört mig ett steg närmare nu.
Jag här läst om äggmjölken gång på gång men…
Har väl iofs någon gång närmat mig tanken att testa en gång.
Men samtidigt bestämt mig för att det där nog inte är något för mig, erkännes. 
Generad

Men nu förde du mig ett steg närmare. Smaken är ju delad, men när så många är positiva så varför ska det förbli oprövat? Är ju för personlig del inte den värsta kräsna typen heller.
Så, nu dröjer det nog inte länge förrän det blir verklighet här också! Särskilt när en annan "tvivlare" har provat och känt sig besegrad. Tack Skruttis för att du berättade din äggmjölksberättelse!

elize-l
0

#12 du hittar det lite högre upp här =)

#8 länkar

[Norum]
0

'13  Jag var väldigt skeptisk men jag lovar , det var supergott! fast jag dricker det, kaffet vill jag ha svart.

Torpet
0

elize..nu har jag testat både med kanel o vaniljpulver..lika gott båda två..ger nästan lite capuccino känsla på kaffet..super!!!

elize-l
0

Ja visst är det gott…=) Jag var oxå superskeptisk i böjan men blev glatt överraskad. Nu får jag, som tydligen behöver, i mig lite mer energi under dagen =)