Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettmat-vitaminer-mineraler-tillsatser-mm
Läst 1411 ggr
jisu
0

Billig magnesiumtillskott

Hej!

Har hittat Ledins Magnesium för 56,-kr burken på

www.evitamin.se

Har någon handlat av dom?

På vår gata hemma i " stan" tar dom 75,-Generad

kram på er

ebet
0

fraktkostnad?

andreas0
0

Dom var ju bara på 250mg, dom vanliga man köper på hälsokostaffärer är på 400mg. Altså blir dom igentligen dyrare, eftersom man skulle bli tvungen att ta två med den här.

Wildrat
0

Jag köper Ledins magnesium på min hälsokostaffär för 55kr burken. Det är bra att börja med lägre dos det är lättare att ställa in rätt då, sen kan man leta reda på en som blir billigare.

Margareta
0

Jag åt Ledins redan 1993 när jag var gravid och tyckte de var bra - tror de fanns i olika styrkor då. Jag åt 400mg per dygn mot foglossningsvärk.

Numer pensionär i Nynäshamn

Wildrat
0

#4 Funkade det, Margareta?

Wildrat
0

Här finns det mycket intressant och billigt.

jisu
0

Frakten är 49,- och om man handlar för mer än 500 är det fraktfritt om jag har förstått det rätt.

Wildrat
0

#7, På Healthspan? £2 (ca 25kr) till hela europa oavsett storleken på försändelsen står det på hemsidan.

Wildrat
0

Den här svenska butiken är ganska billig. Har själv inte beställt därifrån så jag vet inte hur den är…

Brynhilde
0

#9 jag har handlat där och är nöjd med deras respons.

Ser du att jag tappat nåt kilo... låt det ligga...

Margareta
0

Jag hade tack vare Ledins magnesium 400mg per dygn inga besvär av foglossningar redan 1993

Numer pensionär i Nynäshamn

Cattis77
0

Måste man äta Magnesiumtillskott om man äter ganska mkt grönsaker i form av sallad, tomat, broccoli mm??

Har haft hjärtklappning i 3 dagar nu och har läst mig till att man kan behöva fylla på med vitaminer. Men jag tycker att jag inte dirkekt äter en jättestrikt LCHF kost då som sagt grönsaker fortfarande äts till stor del i både lunch och middagen.

Amiechan
0

Man måste inte äta magnesiumtillskott. Men den första tiden av lchf kan magnesiumbalansen gå åt skogen. Den rättar dock till sig igen.

Cattis77
0

Har fortfarande hjärtklappning - mest om kvällarna. Inget skönt och oroväckande för en hypokondriker som jag.

Har tagit multivitamin idag och avvaktar väl ett par dagar till då. Blir lugnad iallafall att det är fler som upplever samma symtom. Ändå tycker jag att jag ätit en hel del kolhydrater i form av nötter, broccoli, choklad (mörk) mm.

bernil55
0

Jag har länge handlat hos bodystore och nyligen på evitamin.se. Det finns en massa andra ställen men priserna på nätet verkar inte skilja mycket. Man får kolla frakten och räkna på den. Jag gör stora köp någon gång om år.

Senast köpte jag följande två sorter magnesium på Bodystore:

A1999391

Magnesium 150mg, 60 tabletter

1

40:-

40:-

A2214

Magnesium, 250 mg, 100 st

1

42:-

42:-

men det var ett tag sen så jag vet ej priserna idag. Iddes inte kolla vad dom heter heller nu men det går söka på artnr.

Pasi
0

Billigast magnesiumet får man nog om man köper burk med Dolomit, lösvikt.Glad