OT - Åååh, Mona-Stina...
förstår varför du inte har tid att vara här på forumet!
Mona-Stinas hund fick elva valpar före jul, och på hennes kennel-sida (se länk härovan) finns massor av alldeles underbara bilder på sötnosarna - i värsta busåldern just nu, verkar det som!
Mona-Stina har berättat att tiken får extra fett, och då klarar hon av av amma alla elva valparna!
Alice har klarat av att dia alla elva valpar själv, ingen stödmatning har jag behövt ge till någon av dom. Alice har tio spenar så en har fått stå på kö hela tiden.
Hon är förvånansvärt pigg med tanke på hur många barn hon har fått, min "gamla" Alice är tillbaka om än lite magrare och med lite mer hängbröst.
Liten tid framför datorn blir det men nästa vecka vinkar jag adjö till de flesta och det ska faktiskt bli skönt.

Och jag som haft lyckan att träffa alla de sma liven kan intyga att de är de finaste valpar man kan tänka sig! Föräldrarna med för den delen. Vi har en hoffe med samma ömma moder… :) Kunde vi hade vi tagit en nu med!
Har sett dom på bild, jättesöta är dom! :D
Ta allt som skrivs på Internet med en nypa salt. Du vet inte vem som sitter bakom det andra tangentbordet och du vet inte vilken kunskap eller utbildning de har. Tänk efter själv!

OJOJOJ!! Det är ju nästan så att man blir skendräktig!!
Vilka små godingar!!!
Ja sötare valpar får man leta efter.
Förstår inte att Du kan skiljas från dom Mona-Stina!
Numer pensionär i Nynäshamn