Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikett: medlemmar
Läst 696 ggr
[trumman]
0

Jösses vad man gör bort sig utan kaffe...

Jaha, "mig" har ni aldrig sett härinne, men det är jag som är/var Gooranka.

Jag hade skapat Gooranka för att hålla isär Kolhydrater och de andra trolleri-forumen lite, men till slut sket det sig och jag beslöt radera Gooranka och bara köra med trumman.

Och det var ju lika bra det eftersom jag läste i reglerna att man bara får ha 1 anvädnare!

Jag kommer i fortsättningen fortsätta posta och läsa och äta LCHF som ngt mer "mig själv" :) det blir nog mindre klater på det viset.

(sen är det ngt med det där med att skämmas för vad man är och dölja sitt ätande för sig själv tom etc etc….)

SÅ - då vet ni!

Margareta
0

Välkommen då trumman - på nytt eller åter eller vad vi skall säga?

Numer pensionär i Nynäshamn

Yakamoto
0

Välkommen i nygammal skepnad!

Amiechan
0

Så suspekta är vi alltså att det behövs pseudonym för att våga sig in här? ;)

Välkommen igen :D

magma
0

Välkommen på nytt:)

[trumman]
0

#3 Ja, ni är läskiga fettätare! Jag är ju fet = ni kanske skulle äta MIG!? O_O

Skämt åsido, jag skapade 2 användare för att hålla isär kolhydrater från trolleriet… men så visade det sig ändå att jag sket i å vara inne på kolhydrater medans jag mumsade i mig bröd och flingor och allsköns skit… men fortfarande for omkring som "trumman".

Så det var lika bäst att det blev som sig blev, tror jag :)

molana
0

Ja du det misstaget har jag gjort med men tog bort efter att jag fick reda på att så ska man inte göra.Det är bra om man kan vara sig själv hela tiden då stärks ju självförtroendet med.

Välkommen som trumman.

Kram.Skrattande

MaMaMade
0

Hehe…misstänkte att det var du i en annan tråd o se, där var fd Gooranka på bild under sin/din personliga sida! Himlars vad jag är smart! (O störst, bäst o vackrast förstås…!) Skrattande

Välkommen hit som dig själv…det är bara förvirrande att ha flera egon… Flört

[trumman]
0

#7 Mitt ego är, med all rätt, så stort att det har egna postnummer tom ;)

MaMaMade
0

Skrattande

Skadlig
0

#3 Du är det iaf Amiechan :p speciellt med tanke på att du verkar ignorera mig helt idag Gråter :)

EDIT: Krisen avvärjd, nu har jag fått uppmärksamhet igen :D ;)

Amiechan
0

#10: Hoppsan! Noterade inte att min chat blinkade ;)

bluegoose
0

Hej Trumman, kul att se dig här "som dig själv"! Fin Avatar! Flört

[trumman]
0

blue: Tack, och tack allihop för goda ord på vägen!

clajo
0

Du är välkommen vilket namn du än tar dig! Hoppas det går lite bättre nu än vad det gjorde för ett tag sen..?

ebet
0

Välkommen! Det verkar spännade det här med trummandet och trollandet. Jag vet ingenting om sån't. Kan inte du berätta lite?

odezza
0

Välkommen… såg ett annat inlägg av "trumman" och trodde att det var någon "ny" Flört

"still lost in space and time"

[trumman]
0

Jag håller iofs på att BLI ngn ny!!

Så det kanske var rätt ändå odezza! :D