Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikett: medlemmar
Läst 2196 ggr
Valhall
0

Ny har jag bestämt mig !

Jag ska bli smalare friskare och om möjligt gladareCool.

Har travat runt lite och sett att jag till min glädje kan sluta räkna på kolhydrater ,  bara välja rätt. Jag och Gubben har hållit på i 2 veckor, första veckan rasade vi 3 o 4 kg, sen verkar jag ha stannat av, men han rasar vidare , orättvist . Vi åt nog för lite fett (fortfarande fettskrämd) i början blev hispiga och speedade liksom , nån mer som upplevt det? När vi tog några smörklickar till så blev det bättre.

Har ni jämfört matkostnaden, en del försvinner ju men det tillkommer ju sånt som man tidigare skydde som pesten ?

LEV GÖTT

Mervi
0

Välkommen! Och lycka till ! Kul att  ha mannen med, mycket lättare då med maten.

ButterflyEffect
0

Välkommen! Kul att ni hittat hit!

Frualbertsson
0

Kul att du har bestämt dig, det var ett klokt beslut. Jag var också fettskrämd i början, det tar tid att ställa omtänket. För mig blev det några dagar då jag mådde pyton och tyckte att smör var äckligt… men numer tycker jag som de flesta andra att smör "det är livet det" =)

Lycka till i fortsättningen.

Amiechan
0

Vad härligt Valhall! :D

MaMaMade
0

Välkomna! Vad kul att du har gubben din m i racet! Önskar att jag fick min att äta LCHF…man har orolig magge o skulle nog må bättre utan sina älskade flingor o mjölk… Lycka till!

DrAnna
0

Visst går det inte alltid i en handvändning att lägga om och bli fri sin fettfobi! Bra jobbat!

molana
0

Välkommen hit!

[trumman]
0

Kör hårt Valhall! Jag är med på racet numer igen också efter en lång tids återfall och kolhydratsknarkande!

Ars ok fridar!