såhär långt har jag kommit idag
Okej, ser det bra ut? Jag är så fruktansvärt orolig! Har ju fortfarande kvar det här med kaloriräkning i skallen och har det i bakhuvudet hela tiden! är uppe i 1656 kcal redan! Har iof ätit en del också. Hursohelst, ser energiprocenten bra ut? Jag har läst mycket om det här men är det för lite kolhydrater nu? Jag vill ju inte bli sjuk.
Allting som är kontroversiellt skrämmer ju i början, jag är ledsen för min hysteri. Jag är övertygad om att det här är "rätt" sätt att äta men kan ändå inte neka de allmänna rekomendationerna.
Det ser hur bra ut som helst! Grattis!
För lite kolhydrater är det du som bestämmer. Jag tycker det är lättare att få i mig maten om den är kryddad med lite grönt men jag har en tendens att äta för lite också… Det verkar ju inte du ha.
Det ser jättebra ut!
Du kommer inte att bli sjuk av det här (även om du kanske råkar ut för lite övergångsproblem, men se det som träningsvärk bara :)).
Om det tröstar dig så säger t.o.m. "de allmänna rekommendationerna" att det inte är farligt att äta så här i ett års tid - och när du ätit så här i ett års tid kommer du säkert att må så mycket bättre och kunna så mycket mer om din egen kropp att du kan släppa vad Livsmedelsverket säger. :)
Det kommer bara att bli bättre och bättre :)