Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettom-sajten
Läst 1702 ggr
Margareta
0

Delad pallplats...

Inte för att det egentligen spelar så stor roll, men lite roligt är det att Kolhydrater iFokus växt så otroligt snabbt till att nu vara på delad 3:e plats gällande antal medlemmar på iFokus.

Vi och Shetlandsponny har 614 medlemmar just nu och därmed är bara Foto och Ridsport större.

Bra kämpat alla vänner här på forumet!!!

Numer pensionär i Nynäshamn

Kia
0

åhhh wow vad häftigt :)

ninara
0

Kanon!

Det ska Du ha Big credit för Margareta - det är ju Du som startat detta!

Ett fång vackra ängsblommor till Dig!!!Kyss

Mervi
0

Gratulerar Margareta! Kanon!Glad

Gumman
0

Helkul!!!

Vet du om "sidorna" är lika gamla eller har dom andra funnits längre? Eftersom denna sidan än så länge är relativt "ung" så kan ju chansen att gå om dom andra vara ganska stor….(om dom nu är "gamla")

Spännande!

Margareta
0

De två som leder före oss är betydligt äldre. Tror faktiskt att båda var med från början…Räcka ut tungan

Jag kan erkänna att jag startade detta, men utan alla Er fantastiska medlemmar och Medarbetare hade det ALDRIG fungerat. Det är ju ni som gör jobbet, jag bara sitter här och njuter…

Numer pensionär i Nynäshamn

magma
0

Superkul!!!

nyfikenA
0

Hittade denna tråd nyss..  

"Vi och Shetlandsponny har 614 medlemmar just nu" skrev Margareta för exakt en månad sen..

Idag är vi 2485.

Haha, nej vi är 2486 märkte jag nyss när jag skulle kolla att jag skrivit in rätt antal. Ännu en medlem. Snart 2500.

:)

magma
0

Det är verkligen helt sanslöst…Förvånad Men väldigt kul!

andreas0
0

Exakt en månad sen är det inte, kolla årtalet Flört. Men ändå kul att det fortfarande går bra för sidan.

magma
0

Nej just ja, det har du rätt i:) Det såg jag aldrig att det stod!

nyfikenA
0

ääääsch…

;)

miagumman
0

Man gör ju sitt bästa för att sprida detta vidare!Skrattande

gejsa
0

Ja, ridsport som jag har varit mest i var med från början. Precis som jag nästan. :)