Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikett: om-sajten
Läst 2069 ggr
Maia
0

"Kan min fru så kan du

Hon gick från 40 till 36 på 9 veckor utan att bli grinig"

Är det inte någon mer än jag som får NERVSAMMANBROTT på annonserna som dyker upp mitt inne bland inläggen. Ovanstående dök upp mitt inne i Goorankas tråd där hon blivit förolämpad av en läkare som hon kommit till för att få hjälp.

Jag tycker att annonsen är tillräckligt förnedrande om den står för sig själv, men mitt inne i en konversation gör den mig till en vandrande bomb. Hur kan man göra en sådan annons?

Arg-Maia

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

La grammaire est une chanson douce. /Erik Orsenna 

[tillbakalutat]

Maia
0

På hemsidan som annonserar klickar jag mig fram och läser:

"Dina resultat:

Du har uppgivit att du är , 175cm lång och att du har en Normalbenstomme/kroppsbyggnad. Då ligger riktlinjen för din normalvikt på mellan 40 och 100 kg. Grattis! Du ligger inom rekommenderade värden för BMI."

Så det är officiellt. De ÄR dumma.

Maia, igen.

[tillbakalutat]

Margareta
0

Jag har nyss skrivit i en annat tråd om att vi inte kan göra så mycket åt annonserna - även om de kommer mitt i en tråd.

Vi är gratis på det här forumet för att iFokus valt att finansiera verksamheten med annonser istället för med medlemsavgifter av olika slag. Det är bara att gilla läget alltså.

Numer pensionär i Nynäshamn

Jennix
0

Ja, som Margareta sa, det finns inget vi kan göra tyvärr. Jag stör mig redan på reklamen i trådarna men det är ju gratis och killarna arbetar helt gratis så mycket dom kan.

Jag ska lära mig ignorera reklamen! Glad

Ta allt som skrivs på Internet med en nypa salt. Du vet inte vem som sitter bakom det andra tangentbordet och du vet inte vilken kunskap eller utbildning de har. Tänk efter själv!

Maia
0

Absolut, jag har förstått det. Men just den här reklamen är ju vansinnig även när den inte kommer mitt i en tråd. Den är verkligen förnedrande.

Och det kan vi inte göra något åt just här. Jo, jag vet.

[tillbakalutat]

Margareta
0

Jag klickade faktiskt på en som dök upp nyss som såg riktigt bra ut om kryddor.

Jag har mailat och frågat om tillsatser och om de är rena blir jag kanske kund hos dem…

De hette något med svamp… har redan glömt vad…

MaMaMade
0

Reklamen ovan går iaf till Pauluns hemsida… Skrattande

Margareta
0

MaMaMade - det är i alla fall i linje med vår verksametFlört

MaMaMade
0

Kunde ha varit värre…blev iaf full i skratt!

Amiechan
0

Nja, den ändrar sig hela tiden så nu verkar det skummare än Paulun. På det här sättet ökar vi intäkterna till iFokus rejält. :P

En tråd där vi dissar reklamen som dyker upp i tråden :P

Mona-Stina
0

Låt reklamen vara, det gör ju att vi kan fortsätta med iFokus utan att behöva betala.

Bara att ignorera

LenaK63
0

Det är bara att hoppa över. Snabbt!!

Wildrat
0

Tycker det är fult att lägga in reklamen som ett inlägg.

Margareta
0

Där kom kryddorna - det verkar rätt vettigt - jag har mailat och frågat om E-nummer!

Marylojs
0

#12 Det tycker jag också. Och jag tror det är ett rent korkat beslut ur rent kommersiell synvinkel. Det är sånt som kan stjälpa ett forum!

SvartKaffe
0

Aha, de där tomma inläggen från iFokus utan nummer på är reklam? Undrade just…

Jag har adblocker så jag slipper se dom Skrattande  På gott och ont, ibland kanske det kan vara av intresse som Margareta hittade med kryddorna.

Gronstedt
0

Margareta, här kommer lite mer smygreklam! AusScan AB:s kryddor och teer är helt fria från tillsatser och genmanipulerade ingredienser. Säger tillverkarna, i alla fall. Finns på  www.ausscan.se.