Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikett: lchf-för-nybörjare
Läst 888 ggr
karbo
0

det rører seg ikke!

Hjelp!hva gjør jeg feil?begynte med dette 2.jan.2008.Vekten går opp og litt ned(300g.)denne uken var det opp 100g.kanskje jeg spiser for mye proteiner,Frokost 2 egg + 60g.bacon+mye smør.lunsj;100g.kalkun med litt kokt brokkoli + smør.Middag blir 1 svin nakkekotelett + litt blomkålmos + smør.blir jeg sulten på kvelden blir det 1 egg med majones og sennep(eller egg og litt røkt laks(40gr)kaffe med eggmelk(1kopp)drikker 2.5l.vann pr.dag.tar vitaminer:b-kalcium-magnesium-omega3.medisiner:omeprasol(betennelse i spiserør + brokk)amlodipin(høyt blodtrykk)flutide og atrovent(for astma,tar ikke dette hver dag)anervan(for migrene)kan noe av medisinene gjøre at jeg ikke går ned?om det er noen som kan se på dette og fortelle meg om de ser noe som er galt her.OBS.glemte vin i helgenSkrattande

k

mulligast
0

Du kanske inte alls ska äta grönsaker ett tag?

Men det är bara en tanke från lilla mig:-)

Gooranka
0

Kutt ut smøret kansje?

Kansje spiser du för mye smør så kroppen din kun bruker dietfettet till å fungere istedet for hva du vill den ska bruke: kroppsfett!

Eg spiste på tok før mye smør og gick ikke ned noe som helst. Da kuttet eg ut smøret og nu syns eg det virker mye bedre!

Spiser en masse bacon og egg. 2 paket bacon og 2-3 stekte egg till frukost - det håller meg gåendes hele dagen egentlig.

Tjo! Så fick jag äntligen chans att öva litt mer på "Svorsken" min ;)

Wildrat
0

Eller vänta ett tag med att oroa dig för vikten. Det kan ta tid innan man går ner i vikt särskilt om man har diverse problem med kroppen. Stressar man över utebliven viktnedgång går det ännu långsammare. Ge maten två till tre månader att verka i kroppen innan förändringar görs för viktnedgång. Helt plöstligt kan det komma igång av sig självt, gör det inte det så kan man börja fundera på ändringar.

Gooranka
0

#3 Helt enig!

Våga vägra vågen. Ställer bara till med hets och stress och sånt …iaf i min skalle.

dufva
0

Jag tycker din kost ser föredömlig utFundersam.

Kanske din kropp bara behöver lite tid på sig för att komma igång.

Hur mycket smör är "mye smor" som du skriver?

Det finns nog gränser även för smöret då kroppen vid överdrift kan välja dietfettet före kroppsfettet.

Hur mycket övervikt anser du dig ha?

Äter du nån medicin?

karbo
0

jeg kan nok spise 50-60gr.smør +eggmelk + 3 ts.cocosa.overvekt ja….160 høy og en vekt på 78 kgGeneradsåda blir det jo noen kilo,jeg stresser ikke med det..Meen hadde et stort ønske om å gå ned.Gikk på F.Lindberg for noen år siden og gikk vel ned 300g på hele kurset,lommeboka ble lett,men ikke jeg.Takk til dere alle som har svart meg.Klem(kram)

Mervi
0

jag tycker din mat ser helt OK ut. Låt det ta lite längre tid innan du börjar ändra något. Kroppen behöver kanske lära sig att det kommer rejält med mat och fett innan den vågar släppa ifrån sig.